دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

افرادی که موضوع مهدوی‌کیا را دنبال می‌کنند نرمال نیستند 

دوشنبه، 13 دی 1400
کد خبر: 186234
ساعدنیوز: حسین فرکی مربی سابق تیم ملی می گوید کسانی که مساله مهدوی کیا را دنبال می‌کنند نرمال نیستند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، حسین فرکی مربی سابق تیم ملی در خصوص اتفاقاتی که برای مهدی مهدوی کیا در چند وقت اخیر رخ داده و سایر مباحث فوتبالی، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید.

*مهدوی کیا چندین سال شاگرد من بوده و ما حتی با یکدیگر هم بازی بودیم شاید یکی از دلایلی که باعث شد این اتفاقات برای وی بیفتد خودش است زیرا مهدوی کیا در فوتبال ایران یک استثنا است و از لحاظ اخلاقی و فنی یکی از بهترین ها است او سال ها برای تیم ملی زحمت کشیده و چون وی بسیار محبوب بوده و به همین دلیل برایش بیشتر داستان درست می کنند.

*کسانی که این مسایل را دنبال می کنند نرمال نیستند؛ به نظرم گناه کبیره صورت نگرفته است موضوع یک مساله شخصی است زیرا مهدوی کیا قطعا با فدراسیون فوتبال هماهنگ بوده است.

*قبل از شروع مرحله دوم مقدماتی جام جهانی گفته بودم که تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد زیرا ما با این پتانسیل بازیکن نباید مشکلی برای صعود داشته باشیم که خوشبختانه این اتفاق هم در خال رخ دادن است.

*بازگشت طارمی به تیم ملی اتفاق خوبی است؛ زیرا تیم ملی نیاز به طارمی دارد البته باز هم می گویم این مساله هم چیز عادی بود که مانند داستان مهدوی کیا زیاد به آن پرداخته شد.

*جدول لیگ نشان می دهد شانس سه تیم برای قهرمانی در این فصل از سایر تیم ها بیشتر است پرسپولیس، استقلال و سپاهان مثلث قهرمانی خواهند بود و بعید است تیمی بتواند به غیر از اینها شانس داشته باشد.

*در خصوص بحث جادوگری باید بگویم چون خودم هیچ وقت دنبال این مسایل نبودم اشراف کامل در این موضوعات ندارم این گونه مسایل با ورزش همخوانی ندارد چون خرافات است و کسی نباید دنبال این مسایل باشد در آخر هم باید بگویم کاش هر چه زودتر تماشاگران به ورزشگاه ها بیایند چون جذابیت فوتبال به وجود تماشاگر است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله