دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

افشاگری جدید یک نماینده درباره طرح صیانت 

جمعه، 18 شهریور 1401
کد خبر: 222240
ساعدنیوز: نوری قزلجه از اعضای کمیسیون ویژه طرح صیانت به جماران گفت: در مصوبه‌ی شورای عالی فضای مجازی، عنوان نشده است که ما طرح صیانت را تصویب کردیم یا نکردیم، ولی در آن دو یا سه بند اولیه از طرح صیانت معروف آمده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، نوری قزلجه از اعضای کمیسیون ویژه طرح صیانت گفت: در مصوبه ی شورای عالی فضای مجازی، عنوان نشده است که ما طرح صیانت را تصویب کردیم یا نکردیم، ولی در آن دو یا سه بند اولیه از طرح صیانت معروف آمده است.

این مربوط به «کمیسیون عالی تنظیم گری در حوزه فضای مجازی کشور» است که در شاکله اصلی آن، همان قسمتی که در طرح صیانت چیده شده بود را مصوب کرده اند.

در این طرح به مواد بعدی طرح صیانت از جمله محدودیت، مسدودسازی، تعریف جرایم، وضعیت پیام رسان ها و پلتفرم های خارجی اشاره نشده است، اما یک سری اختیارات کلی به این کمیسیون داده شده که این کمیسیون یک تغییرات جزیی نسبت به طرح صیانت در آنها ایجاد کرده است.

به صورت کلی اختیاراتی را به آن ها داده که اگر توان استفاده از ظرفیت وجود داشته باشد، می توان هم اهداف طرح صیانت و هم نکات مثبت چون افزایش سرعت اینترنت، پهنای باند و تسهیل دسترسی مردم به اینترنت را دنبال کرد.

اما واقعیت این است که تمام این ها بستگی به این دارد که کمیسیون عالی چه رویکردی نسبت به مسائل دیگر داشته باشد. اگر آنها به دنبال همان اهداف طرح صیانت باشند، با این مصوبه هم می توانند دنبال و اجرا کنند و دیگر نیازی به طرح صیانت نخواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه