دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

افشاگری همسر ستاره سابق استقلال درباره زندگی مخفیانه او 

شنبه، 19 خرداد 1403
کد خبر: 391769
ساعدنیوز: همسر جی لوید ساموئل افشاگری جدیدی از زندگی خودش کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، همسر ستاره سابق لیگ برتر انگلیس فاش کرد که این فوتبالیست زندگی دوگانه مخفیانه‌ای داشت و با زن دیگری ازدواج کرده بود.مستندی از زندگی جی‌لوید ساموئل که در سال 2018 در 37 سالگی در اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست داد، این هفته از نتفلیکس پخش شد. این مستند که «فوتبالیست، همسرش و تصادف» نام دارد و برای اولین بار در سال 2022 در ITV به نمایش درآمده بود، داستان زندگی دوگانه ساموئل را روایت می‌کند.

ساموئل در دهه 2000 برای استون‌ویلا و بولتون در لیگ برتر بازی می‌کرد و سپس راهی ایران شد. او در ایران در سال 2013 مسلمان شد و ازدواج کرد و حالا همسر اول او «اما پریچارد» در مورد ازدواج دوم او و حواشی پیش آمده صحبت می‌کند. او می‌گوید: «مشغول عزاداری برای مرگ همسرم بودم که متوجه شدم زندگی دیگری داشته است. شوهرم کیست؟ آیا واقعا او را می‌شناسم؟»


این دو زن حتی زمانی که پریچارد به دبی سفر کرده بود همدیگر را دیدند اما همسر دوم (هلیا.س) خود را به عنوان فالگیر معرفی کرد. پریچارد هنگام مرگ همسرش متوجه این راز بزرگ و رابطه مخفیانه او شده بود و در شوک فرو رفته بود. او گفت: «حدود چهار هفته پس از مرگ جی‌لوید، دوستم گفت که باید چیزی به تو بگویم. جی‌لوید یک همسر دیگر دارد! یک همسر دیگر! و تمام اینستاگرام این زن پر از عکسهای اوست و او را همسر خود معرفی کرده است! حالم به هم خورد و گفتم باید اینستاگرام او را ببینم. دیدم و گفتم اوه خدای من...»

او در ادامه گفت که کشف این راز مانند خنجری در قلبم فرو رفت، و افزود: «حتی عکس‌هایی در صفحه آن زن بود که خود جی‌لوید در سفرش به آفریقا برایم فرستاده بود و کنار کروکودیل‌ها بود، اما در صفحه هلیا همان عکس‌ها را دیدم که به همراه جی‌لوید در کنار کروکودیل‌ها ایستاده‌اند. انگار خنجری در قلبم فرو رفته بود. مشغول عزاداری برای همسرم بودم که فهمیدم 7 سال است که همسر دوم دارد و هیچوقت از من تقاضای طلاق نکرد. ما خوب بودیم و مشکلی با هم نداشتیم. شب قبل از مرگش به من گفته بود که خیلی دوستم دارد.»

لسلی‌آن، خواهر ساموئل، پریچارد را به طرح تصادف ساختگی متهم کرد، با اینکه پزشکی قانونی تشخیص داد که جسد متعلق به فوتبالیست است. تحقیقات سال 2019 نشان داد که ساموئل هنگام تصادف به شدت مست بود. هلیا هم در این مستند ظاهر می‌شود و می‌گوید که به اعتقاد من ساموئل هنوز زنده است.پریچارد و ساموئل سه فرزند داشتند؛ جاورن، لاکیل و آمارا. لاکیل فوتبالیست شد و برای منچسترسیتی بازی می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
اولین تصویر لو رفته از همسر مهدی طارمی/ شیک تر و جذاب تر از سحر قریشی +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(ویدئو) مچاله شدن پراید در سیل ویرانگر سواد کوه
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
نگاهی به چیدمان مفصل میز پذیرایی و ناهارخوری خوش رنگ و لعاب لاله اسکندری در میزبانی از بازیگران در خانه بالا شهری اش+ویدیو/ از چند رقم میوه تا چند جور خورشت خوشمزه