دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

دلیل بهم خوردن ازدواج مهدی کوشکی فاش شد+ عکس 

شنبه، 25 فروردین 1403
ساعد نیوز: مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابقه ریحانه پارسا بعداز مدت‌ها در صفحه شخصی اینستاگرام خود علت طلاقش از ریحانه پارسا را لو داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از سلام نو، مهدی کوشکی متولد مرداد 1359 در خرم آباد، بازیگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا کارگردان و مدرس بازیگر است.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1375 وقتی 16 ساله بود با تئاتر شهرستان خرم آباد شروع کرد تا اینکه تصمیم گرفت نویسندگی و کارگردانی هم بکند.

او با تشکیل گروه تئاتری لیو به سرپرستی حسین معجونی فعالیت خود را در آنجا حرفه ای تر ادامه داد که این گروه بعدا موفق ترین گروه نمایش کشور شد.

آقای بازیگر در سال 1392 وقتی 32 ساله بود با فیلم سینمایی مهمونی کامی به کارگردانی علی احمدزاده اولین تجربه بازی خود در جلوی دوربین بدست آورد.

دومین تجربه بازی اش با فیلم لانتوری سال 1394 به کارگردانی رضا درمیشیان باعث دیده شدنش شد سپس سال 95 در فیلم فروشنده هم حضور موفقی داشت.

مهدی کوشکی سالها پیش با خانمی بنام شمس ازدواج کرده و از او صاحب یک فرزند پسر بنام آرسام شد که در نهایت فرجام آن طلاق بود.

آقای بازیگر برای بار دوم با خانم صحرا فتحی (بازیگر) ازدواج کرد که این زندگی هم چند سال بیشتر دوام نداشت و به جدایی رسید.

مهدی کوشکی در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا که 18 سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کردند

این دو سر یک تئاتر در دی ماه 98 با هم آشنا شده بودند و با شروع قرنطینه این رابطه جدی شد و در نهایت به ازدواج رسمی رسید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید