دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

افشای هرزگی جنسی شاهزاده رضا پهلوی: او با معشوقه برادرش رابطه نامشروع داشته است!/ برگی محرمانه از بی آبروئی های ناتمام ربع پهلوی +فیلم 

چهارشنبه، 18 مهر 1403
ساعدنیوز: یکی از نزدیک‌ترین افراد به خاندان پهلوی خاطره‌ای را درباره فساد اخلاقی رضا پهلوی و تجاوز به دوست دختر بردارش علیرضا را بیان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رضا پهلوی ولیعهد خودخوانده محمدرضا پهلوی نیز در طول چهار دهه اخیر که با اموال ملت ایران در خارج از کشور روزگار می‌گذراند، از زن‌بارگان شاخص خاندان خویش است و نزدیکان وی در این فقره روایت‌ها دارند.

یکی از نزدیک‌ترین افراد به خاندان پهلوی احمدعلی «مسعود انصاری» است. وی که از خویشاوندان فرح پهلوی و یکی از نزدیک‌ترین افراد به شاه و درباریان بود، حتی پس از پیروزی انقلاب هم مدتی در کنار خانواده شاه بود و از نزدیک شاهد اتفاقات آن دوران بوده است.



روزنامه جوان در تاریخ 5 شهریور 1398 خاطره‌ای را به نقل از احمدعلی مسعود انصاری درباره فساد اخلاقی ولیعهد متوهم و تجاوز به دوست دختر برادرش علیرضا منتشر کرده است، که در ادامه آن را می‌خوانید.

از لحاظ مسائل اخلاقی و جنسی، چیزهایی هست که گفتن و شنیدنش عرق شرم بر پیشانی انسان می‌آورد، اما خاندان پهلوی ابایی نداشتند که فساد اخلاقی‌شان یادگار بماند و گوشه‌ای از این خاطرات را، بعدها نزدیکان آنان منتشر کردند.

پیش از این به واسطه انتشار این خاطره از مخاطبان عزیز پوزش خواسته، اما برای شناخت هرچه بیشتر عمق فساد در این خاندان انتشار آن اجتناب ناپذیر است.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 18 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترلان پروانه: ماجرای من و ارسلان یه زمانی روی مجله ها و سایت ها بود که پدرم ازشون شکایت کرد، اون زمان تکذیب کردیم ولی الان برام مهم نیست
یقه ی هادی چوپان را در لاس وگاس با قیچی بریدند +فیلم/ گرگ پارسی آماده انتقام از درک لانسفورد در مستر المپیا 2024
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از ویوی خفن هتل هادی چوپان در لاس وگاس یک روز مانده به مستر المپیا 2024 +فیلم/ گرگ پارسی: صدای طبل ها را به هنگام روشن شدن مشعل المپیا می شنوم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استندآپ کمدی رضا پهلوی روی صحنه ضدانقلاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی