دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

افت 31 میلیون تومانی قیمت پژو 207 

سه شنبه، 23 خرداد 1402
کد خبر: 343986
ساعد نیوز: قیمت خودرو امروز 22 خرداد به روال روزهای قبل در سراشیبی حرکت کرد. با مخابره سیگنال‌های مداوم و مثبت از اخبار برجام و بازار ارز، کاهش قیمت‌ها سرعت بیشتری پیدا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو، امروز 22 خرداد 1402، همچنان در پیروی از روز‌ها و هفته‌های گذشته نزولی است. اما گویا امروز این روند نزولی شدت گرفته است. از اصلی‌ترین دلایل این کاهش قیمت می‌توان به کاهش قیمت دلار و مخابره سیگنال مستمر در حوزه احیای برجام اشاره کرد.

بازار خودرو پس از طی کردن دوره چند ساله‌ی تورمی، حال دچار رکودی سنگین شده است؛ به نحوی که برخی از فروشندگان که نیاز فوری به پول نقد دارند گاهی قیمت خودروی خود را طی یک هفته گذشته بین 100 میلیون تا 500 میلیون تومان کاهش داده‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به شرح زیر ثبت شده است؛

پراید 131 و پراید 111 همچنان مقاومت خود را در برابر کاهش قیمت حفظ کرده‌اند و همچنان بر قیمت‌های 300 میلیون و 350 میلیون تومانی خود استوار هستند. این دو محصول کهنه‌کار و در عین حال محبوب حتی با توجه به کاهش قیمت شدید برخی از رقبای خود کوچک‌ترین کاهشی نداشتند.

پارس LX TU5 را می‌توان پرطرفدارترین محصول این روزهای شرکت ایران‌خودرو دانست که به دلیل تقاضای بالا کاهش قیمت پنج میلیون تومانی را تجربه کرده است و امروز با قیمت 570 میلیون تومان در بازار معامله شد.

اما در سوی دیگر بازار پژو 207i دنده‌ای با 31 میلیون تومان کاهش به قیمت 599 میلیون تومان رسید تا رکورد کاهش قیمت را در بین خودرو‌های داخلی به نام خود ثبت کند تا باری دیگر به یکی از پرحاشیه‌ترین خودرو‌های بازار ایران تبدیل شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی و خارجی نیز همانند بازار خودروهای داخلی، قیمت خودرو کاهشی است.

چری تیگو 7 با مدل 1401، امروز برای دومین بار پیاپی رکورد بیشترین درصد کاهش قیمت را نسبت به دیگر خودروهای مونتاژی نصیب خود کرد. این خودرو با 68 میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، با نرخ یک میلیارد و 500 میلیون تومان معامله شد.

ام وی ام x22 pro به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات مدیران خودرو با کاهش قیمت 10 میلیون تومانی به عدد 940 میلیون تومان رسید تا آغاز‌گر شکستن قیمت‌های مدیران‌خودرو باشد.

در سوی دیگر نوسانات بازار خودرو‌های مونتاژی جک S5 نیوفیس، با کاهش قیمتی 10 میلیون تومانی کم‌ترین کاهش قیمت را داشت تا همچنان قیمتش بالای یک میلیارد و 500 میلیون تومان باقی بماند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به ورود دلار به به کانال 47 هزار تومان در زمان نگارش این گزارش و همچنین در دست بررسی بودن لایحه آزادسازی واردات خودرو‌های دست دوم انتظار می‌رود تا این روند نزولی در بازار خودرو همچنان ادامه داشته باشد.

  برچسب ها: خودرو پژو 207

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
ترجمه تخصصی کتاب
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس