دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

افزایش میل جنسی با تکنیک‌های روانشناسی 

یکشنبه، 23 مهر 1402
اگر شما به دنبال این هستید که چاشنی زندگی جنسی خود را بالا برده و به افزایش میل جنسی خود کمک کنید ادامه این مطلب از ساعدنیوز را از دست ندهید.

راه های افزایش میل جنسی یکی از سوالات همیشگی زنان و مردان می باشد. روش های زیادی به منظور تقویت قوای جنسی پیشنهاد می شود که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. در این مطلب قصد بررسی راه های بالا بردن میل جنسی از دید روانشناسی و روانشناختی را داریم.

افزایش میل جنسی با تکنیک‌های روانشناسی

بدن با ترشح آدرنالین و کورتیزول به استرس واکنش نشان می‌دهد. استرس مزمن، می‌تواند در سطح هورمون‌ها در بدن اختلال ایجاد کند و منجر به کاهش میل جنسی شود. علاوه بر این ممکن است شریان‌ها نیز در پاسخ به استرس باریک شوند و جریان خون را محدود کنند. این امر می‌تواند منجر به اختلال نعوظ نیز شود. استرس همچنین می‌تواند با پرت‌کردن حواستان و دورکردن ذهنتان از مسائل جنسی، میل جنسی‌تان را از بین ببرد.

یک مطالعه منتشر شده در مجله Scientific Research and Essays از این ایده پشتیبانی کرد که استرس تاثیر مستقیمی بر مشکلات جنسی در مردان و زنان دارد.

اجتناب از استرس نیز بسیار دشوار است. مشکلات زناشویی، طلاق، مواجهه با مرگ یکی از عزیزان، نگرانی‌های مالی، تولد نوزاد یا مشغله‌های محیط کاری تنها برخی از اتفاقات زندگی هستند که می‌توانند تاثیر خیلی شدیدی بر روی میل جنسی بگذارند.

برای کاهش استرس و افزایش میل جنسی در مردان، دکتر روان‌شناس توصیه می‌کند که تکنیک‌های مدیریت استرس (همچون تمرینات تنفسی، مدیتیشن و مشاوره با یک درمانگر) را امتحان کنید.

برای مثال، یک مطالعه روی مردانی انجام شد که اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی آنها به‌تازگی تشخیص‌داده‌شده بود. پس از شرکت در یک برنامه 8 هفته‌ای مدیریت استرس، عملکرد نعوظ و میل جنسی این مردان به طور قابل‌توجهی بهبود یافت.

سخن نهایی

صحبت با یک درمانگر یا یک سکس تراپیست می‌تواند به شما کمک کند تا با دلایل اساسی روانشناختی که ممکن است میل جنسی را در شما کاهش داده باشد آشنا شوید و این مشکلات را حل کنید. در مورد رابطه جنسی یا جستجوی درمان برای کمک به زندگی جنسی شما هیچ نکته‌ای خجالت‌آور و باعث شرمساری نیست. جستجو برای یافتن پاسخ مناسب می‌تواند راهی برای بررسی منابع پریشانی شما باشد. اگر ریشه و دلیلی روانشناختی وجود داشته باشد، تلاش صرف شما برای تقویت میل جنسی کمکی نخواهد کرد. ابتدا باید به ریشه مشکلاتتان بازگردید و آنها را حل کنید.


20 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله