دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

آقا رشید(قدرت الله ایزدی): مرگ شتریه که روی همه خوابیده! خبر مردنم پخش شد مادرم پس افتاد!+فیلم 

دوشنبه، 16 مهر 1403
ساعد نیوز: قدت الله ایزدی معروف به آقا رشید در گفتگویی با تی وی پلاس در مورد شایعه عجیب مردنش صحبت کرد.برای شنیدن این ماجرا تا انتهای ویدئو با ما باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، قدرت الله ایزدی، معروف به رشید، یک هنرپیشه و کمدی‌پرداز مشهور است که در سال 1335 در شهر گزبرخوار واقع در شهرستان برخوار و میمه در خانواده ای پرجمعیت بدنیا آمد. پدرش سنگبری داشت و او و برادرانش هم در این حرفه با پدر همراه بودند. بازیگر نقش رشید، 3 برادر و 2 خواهر دارد و خود نیز فرزند دوم خانواده است. هیچ یک از خواهر و برادران قدرت الله ایزدی در زمینه هنر مشغول نیستند و او تنها عضو بازیگر و هنرمند خانواده است.

خبر فوت نابهنگام هنرمند طناز مشهوراصفهانی قدرت الله ایزدی معروف به «آقا رشید» ازسوی یکی از خبرگزاری‌های رسمی منتشرشد؛ خبری کوتاه که اصفهانی‌ها و اغلب هنردوستان وهنرمندان را شوکه کرد اما وقتی خبرگزاری‌های دیگر و صفحات اینترنت را جست‌وجو می‌کردیم اثری از این خبر نبود تا این‌که چند لحظه بعد سایت صاحب نیوز این شایعه را تکذیب کرد و از قول کمال پسر قدرت‌الله ایزدی تکذیبه خبر منتشر شد. برهمین اساس فرصتی دست داد تا با قدرت الله ایزدی گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشیم:

خبر فوت شما برای چندین باردرفضای رسانه‌ها منتشر شده که الحمدالله درصحت وسلامت هستید فکر می‌کنید چرا این شایعه‌سازی صورت می‌گیرد؟

از لطف شما وهمه دوستان سپاسگزارم نمی‌دانم چرا این اخبار دروغین را درباره من منتشر می‌کنند. آخرمعنایی ندارد که خبر مرگ من را شایعه و رسانه‌ای کنند به‌ غیر از نگرانی برای خانواده و اطرافیان چه سودی برایشان می‌تواند داشته باشد.

وقتی این خبر را شنیدید کجا بودید؟

کنار خانواده نشسته بودم اصلا هم به فکر مرگ واین جور چیزها نبودم

چه کسی این خبر را به شما داد؟

یکی به من زنگ زد وگفت دوباره یک شایعه درست کردند که شما فوت کردید پسرم کنارم بود گفت بابا دوباره شایعه مرگ شما و جوسازی‌ها راه افتاد

عکس‌‌العمل خانواده باشنیدن این خبر چه بود؟

راستش آنها دیگرعادت کردند چون اغلب کنارشان هستند و اگر در سفرکاری بیرون ازشهرباشم با یک تلفن ازصحت وسقم این خبر مطلع می‌شوند بیشترناراحت مردم و دوستان هستم که هربار با این شایعه نگران می‌شوند و تماس می‌گیرند برای مثال وقتی این خبر دوباره شروع شد بیشتر از صدتا تلفن داشتم که زنگ می‌زدند مطئمن بشوند.

چه پیامی برای این طیف افرادی که با شایعه به دنبال خبرسازی دروغین هستند دارید؟

این کارها خوب نیست جزناراحتی فرد و اطرافیان او عاقبت خوشی ندارد حالا خبر مرگ من را هم منتشر کنند چه سودی می‌برند

بااین شایعه‌سازان چه برخوردی می‌کنید؟

هرکس این شایعه را ساخته ومنتشر کرده مسئول است من پیگیری می‌کنم. به طورجدی با عوامل آن برخورد قانونی و ازشایعه‌سازان شکایت رسمی خواهم کرد.

وضعیت جسمانی شما در حال حاضر چگونه است؟

الحمدالله خوبم مشکلی ندارم مساله خاصی ندارم فقط ناراحت مردم و دوستان هستم که تصور می‌کنند من مردم و باید برای مراسم فاتحه‌ من بیایند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(عکس) برخورد تصادفی رامبد جوان و همسر سابقش، سحر دولت‌شاهی، در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
النار حبیبی : یه پروژه ای بود بعد 3 روز بهم گفتن ماجرا چیه و من از لوکیشن زدم بیرون و کار به تهدید کشید ، تهدیدم کردن ممنوع الکارت می کنیم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استایل خاص و منحصربه‌فرد داریوش فرضیایی در سلفی با نعیمه نظام دوست/ عمراً عموپورنگ و با این تیپ دیده باشین+ عکس
(عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ...
رونمایی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از دسته گل رؤیایی و لاکچری دوستانش در استقبال از ستاره چشم رنگی والیبال ایران بعد از بازگشت از سفر به تایلند +فیلم