دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

عقاب جنگی باشکوه که مار پیتون و تمساح شکار می‌کند!/ عکس 

سه شنبه، 03 مرداد 1402
ساعد نیوز: عقاب جنگی از بزرگترین پرنده‌های شکاری جهان و یکی از شکارچیان ماهر قاره آفریقاست که جانداران بسیاری از مار پیتون گرفته تا میمون و آهوی کوچک و حتی تمساح در سبد غذایش قرار می‌گیرند!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبر آنلاین، عقاب جنگی پرنده شکاری بزرگی از خانواده بازان یا عقابان است. عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین انواع عقاب است. طعمه‌های آن بسیار متنوع و با توجه به زیستگاه آن متغیر است.

عقاب جنگی از بزرگترین و قدرتمندترین شکارچیان قاره آفریقا است. طول بال این پرنده باشکوه تا 2.6 متر می‌رسد و با وزن 6 کیلوگرم با پرهای تیره و تاج متمایز قابل تشخیص است. پرهای سفید شکم دیگر ویژگی متمایز این شکارچی بی‌نظیر است.

این پرنده از شکارچیان راس هرم غذایی است و گاهی دست به شکار دیگر شکارچیان می‌زند و از این رو دیدن یکی از این پرندگان در حال خوردن تمساحی کوچک چیز عجیبی نیست.

البته که عقاب جنگی به هیچ شکار در دسترسی نه نمی‌گوید و از مار پیتون تا پستانداران کوچک تا متوسط از خرگوش گرفته تا میمون را شکار می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی