دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

اگر لاک های شما حباب دارند، بخوانید! 

یکشنبه، 29 دی 1398
حتما شما هم با این صحنه روبرو شده اید که بعد از لاک زدن شاهد حضور حباب زیر لاک ناخن هایتان میشوید, چطور از این مشکل جلوگیری کنیم؟

اگر لاک های شما حباب دارند

لاک ناخن از جمله وسايلي است که انواع و اقسامش روي ميز آرايش هر خانمي پيدا مي شود؛ به خصوص که در اين محصول، علاوه بر تنوع رنگ، تنوع غلظت و مدل هم وجود دارد. برخي لاک ها فقط رنگ دارند و برخي اکليلي هستند. از سوي ديگر، برق ناخن و لاک هاي طراحي ناخن هم انتخاب را دشوارتر مي کنند.

اگر لاک زدن جزو تفریحات مورد علاقه شما باشد احتمالا تعداد زیادی لاک در رنگ های مختلف در منزل دارید. اما وقتی نوبت به استفاده از این لاک ها می رسد و ناخن های خود را با آن ها آرایش می کنید متوجه می شوید که تعداد زیادی حباب ریز روی ناخن های شما شکل گرفته است و زیبایی و یکدستی لاک را کاملا از بین برده است. اما این اتفاق چرا رخ می دهد؟ چطور می توان از آن پیشگیری کرد. مهم ترین علت ایجاد حباب در لاک ناخن، ورود هوا به داخل بطری و مخلوط شدن با آن است. وقتی بطری لاک را بیش از حد تکان می دهید هوا با آن مخلوط می شود و حباب ها در نهایت روی ناخن های شما راه پیدا می کنند.

اما لاک ها برای جلوگیری از خشک شدن و ته نشین شدن باید مرتب تکان داده شوند پس چه باید کرد؟ روش صحیح نشان دادن لاک این است که آن را سر و ته بین دو دست خود بگیرید (از محکم بودن درب لاک اطمینان حاصل کنید) و دو دست را در جهت خلاف یکدیگر حرکت دهید تا لاک در دستان شما بچرخد. سپس لاک را برگردانید و مورد استفاده قرار دهید. براي پيشگيري از ايجاد حباب روي ناخن، ظرف محتوي لاك را قبل از مصرف تكان ندهيد. شيشه ي حاوي لاك را به طرف پايين و بالا حركت دهيد، آن را درون دست هاي تان به آرامي بچرخانيد و در صورت غليظ شدن لاك، از رقيق كننده استفاده كنيد. همچنين دوباره شيشه لاك را به طرف بالا و پايين حركت دهيد.

اما این حباب های مزاحم می توانند نتیجه فرآیند خشک شدن لاک هم باشند. لاک ناخن موقع خشک شدن از خود گازهای متصاعد می کند که این گازها ممکن است در لایه های بین لاک گیر کنند و به شکل حباب خود را نشان دهند. این مشکل را نیز می توان در سه مرحله حل کرد:

  • گام اول:

همیشه قبل از لاک زدن ناخن ها را تمیز کنید. حتی اگر لاک هم ندارید با یک لاک پاک کن سطح ناخن ها را از هر گونه چربی و آلودگی تمیز کنید تا لاک روی ناخن های شما یکدست شود و حباب نزند.

  • گام دوم:

لاک را رقیق و نازک بزنید. اگر لایه های لاک غلیظ و ضخیم باشند احتمال این که به موقع خشک نشوند و حباب بزنند بیشتر می شود.

  • گام سوم:

صبور باشید. بعد از زدن هر لایه لاک حداقل سه تا پنج دقیقه صبر کنید تا این لایه کاملا خشک شود سپس سراغ لایه بعدی بروید. اگر لایه قبلی خشک نشده باشد زدن لاک جدید روی آن باعث می شود لاک خمیری شده و ظاهر زیبایی نداشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب