دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آقازاده‌ای که در جنگ با ارتش اسرائیل به شهادت رسید + فیلم / حقا که آقازاده‌ای 

شنبه، 04 آذر 1402
کد خبر: 363825
ساعدنیوز: شهید مجاهد «عباس محمد رعد» فرزند رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان بود که از اوایل جوانی‌اش لباس مقاومت بر تن کرد و بالاخره در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، پس از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی، مقاومت لبنان در حمایت از غزه از هشتم اکتبر در مرز بین لبنان و سرزمین‌های اشغالی وارد میدان شد که طی این 48 روز بیش از 70 تن از نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند.

بامداد روز گذشته (23 نوامبر) بر اثر حمله تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به جنوب لبنان، 5 تن از نیروهای حزب‌الله به شهادت رسیدند که جنبش مقاومت اسلامی لبنان شهادت پنج عضو خود از جمله عباس محمد رعد، خلیل جواد شحیمی، أحمد حسن مصطفى، محمد حسن أحمد شری، بسام علی کنجو در حمله تروریستی صهیونیست‌ها به ساختمانی در «بیت یاحون» را اعلام کرد.

در میان این «شهدای راه قدس» حزب‌الله لبنان، نام شهید مجاهد «عباس محمد رعد» فرزند رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان دیده می‌شد؛ شهید مجاهدی که از جمله آقازاده‌های لبنانی بود و از اوایل جوانی‌اش لباس مقاومت بر تن کرد و بالاخره در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید.

یکی از نکات قابل توجه در جریان شهادت این آقازاده لبنانی است که «محمد رعد» بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندش در جمع خبرنگاران و در حالی که دوربین‌ها این لحظه را ثبت می‌کردند، گفت: «مبارک باشد به سید مقاومت سیدحسن نصرالله که به ما آموخت پدران شهدا باید صبور، قوی و در مسیر جهاد و مقاومت ثابت قدم باشند.»

در ادامه فیلمی از وداع «محمد رعد» با فرزند شهیدش را می‌بینیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ سوال عجیب مهران مدیری از حمید لولایی در کلاس دومِ دبیرستانِ سوم/ خنده‌های زیرپوستی رضا عطاران در برنامۀ "ساعت خوش"
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
(ویدیو) حاضرجوابی خنده دار امیرمهدی ژوله در پاسخ به سوال خصوصی محسن کیایی در جدیدترین قسمت برنامه "صداتو" 🤣
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ترجمه تخصصی متن