دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

آغاز انتخاب رشته داوطلبان مجاز ارشد/ مهلت تکمیل انتخاب رشته تا 16 خرداد 

شنبه، 12 خرداد 1403
کد خبر: 390942
ساعد نیوز: انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز آغاز و تا 16 خرداد ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز آغاز و تا 16 خرداد ادامه دارد .

متقاضیان حاضر در جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است با یکی از روش‌های درج شماره پرونده، مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا رسید ثبت‌نامی خود را وارد کنند.

آن دسته از افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است مطابق مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام نمایند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد از امروز شنبه 12 خرداد آغاز و تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه به تاریخ 16 خرداد ادامه دارد و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری است) نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا 100 کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی