دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر به تعویق افتاد 

چهارشنبه، 11 مرداد 1402
کد خبر: 350979
ساعدنیوز: برگزاری هفته نخست فصل جدید لیگ برتر به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، تعداد زیادی از باشگاه‌های کشور در روزهای گذشته با ارسال درخواستی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، خواستار تأخیر در برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر شده بودند و حتی مهدی تاج نیز روز گذشته در صحبت‌هایی که با خبرنگاران داشت، به صورت تلویحی از امکان پذیرش این موضوع خبر داده بود.

افزایش گرمای هوا در روزهای پایان هفته و بحث مربوط به حضور بانوان در استادیوم‌ها نیز مزید بر علت شد تا سازمان لیگ جلسات ویژه‌ای برای بررسی تعویق مسابقات و تأخیر در آغاز فصل بیست‌وسوم برگزار کند.

صبح امروز بود که سخنگوی دولت با اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، اعلام کرد که به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرده است.

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه‌ای، گمانه‌زنی‌های مربوط به تعویق مسابقات لیگ برتر و شروع فصل جدید را تأیید کرد تا بدین ترتیب شروع لیگ بیست‌وسوم به روزهای آینده موکول شود.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

«با استناد به اعلام سخنگوی محترم دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور و نظر به قوانین بین المللی فوتبال صادره ازسوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مبنی بر پیروی از دستور العمل‌های بهداشت و درمان کشورها، به اطلاع می‌رساند تمامی رقابت‌های تحت پوشش و مدیریت سازمان لیگ فوتبال کشور در این دو روز لغو می‌شود.»

نکته مهم دیگر این است که در متن اطلاعیه سازمان لیگ، تاریخی برای برگزاری هفته نخست و آغاز فصل جدید درنظر گرفته نشده است. در این بیانیه آمده است: «بر همین اساس تمامی رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور فصل 1403-1402 نیز لغو و برنامه جدید مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره