دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

آغاز به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی 

چهارشنبه، 01 بهمن 1399
کد خبر: 130841
ساعد نیوز: شهردار منطقه ۵ از آغاز به کار دومین پویش آزاد سازی مادران زندانی خبر داد و افزود: آزادی یک مادر به نجات خانواده و نجات جامعه منجر می‌شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: شهردار منطقه ۵ گفت: سال ۹۸ همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزیان در منطقه ۵ تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

محمود کلهری به ادامه این پویش در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولین منطقه، خیرین، سازمان زندان ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام داده و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید کرد: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنار هم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود، با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مشکلات شهروندان آسیب دیده را به صورت پویش های مردمی برطرف کند.

وی درباره فعالیت های منطقه ۵ در زمینه حمایت کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت: شهرداری منطقه ۵ تاکنون با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانه های بانوان و آقایان، مدرسه کودکان کار، مراکز مهارت آموزی و اشتغال زنان (۵ مرکز کوثر فعال)، مراکز سلامت محور، راه اندازی آموزش و ورزش های تیمی و حرفه ای برای کودکان و بویژه کودکان کار و سایر زیرساخت های اینچنینی گام های موثر و ماندگاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش توان اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار، و سلامت شهروندان برداشته است.

این پویش همزمان با وفات حضرت فاطمه (س) در منطقه ۵ آغاز و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به پایان می رسد و طبق پیش بینی های صورت گرفته مادران زندانی، نوروز سال ۱۴۰۰ از زندان آزاد می شوند.

گفتنی ست روز گذشته و با حضور خیرین، معتمدین این منطقه و با رونمایی از پوستر این رویداد، دومین دوره پویش مردمی آزادسازی مادران زندانی آغاز به کار کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل اکسپت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب