دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

آغاز بیست و سومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه+برنامه کامل مسابقات 

شنبه، 28 مرداد 1402
کد خبر: 353109
ساعدنیوز: بیست و سومین دوره مسابقات والیبال مردان آسیا از ظهر امروز در ارومیه شروع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، بیست و سومین دوره از رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و شهر ارومیه برگزار می‌شود و نخستین مسابقه این رقابت‌ها از ساعت 13:15 امروز آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری مسابقات، برنامه کامل این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر است:

روز شنبه 28 مردادماه و در سالن 6 هزار نفری غدیر، تیم‌های ژاپن و تایلند از ساعت 13:15 ، قطر و هند از ساعت 16:15 ، بنگلادش و کره‌جنوبی از ساعت 19:15 به مصاف هم می‌روند و در سالن 3 هزار نفری شهیدان آهندوست نیز تیم‌های اندونزی و چین از ساعت 13:15، هنگ‌کنگ و عراق از ساعت 16:15 باهم رقابت می‌کنند. قرار بود از ساعت 19:15 نیز تیم‌های چین تایپه و مغولستان به مصاف هم بروند که به دلیل انصراف مغولستان از رقابت‌ها، این مسابقه لغو شد.

روز یکشنبه 29 مردادماه و در دومین روز از رقابت‌ها، تیم‌های ازبکستان و ژاپن از ساعت 13:15، افغانستان و قطر از ساعت 16:15 و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و هنگ کنگ نیز از ساعت 19:15 در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر به مصاف هم می‌روند و در سالن 3 هزار نفری شهیدان آهندوست نیز تیم‌های قزاقستان و اندونزی از ساعت 13:15، پاکستان و بنگلادش از ساعت 16:15، بحرین و چین‌تایپه از ساعت 19:15 با هم رقابت می‌کنند.

سومین روز از این مسابقات در دوشنبه 30 مردادماه برگزار می‌شود که در این روز نیز تیم‌های تایلند و ازبکستان از ساعت 13:15، کره‌جنوبی و پاکستان از ساعت 16:15 و عراق و جمهوری اسلامی ایران از ساعت 19:15 در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر در مقابل هم قرار خواهند گرفت. در دیگر سالن این رقابت‌ها یعنی سالن 3 هزار نفری شهیدان آهندوست نیز تیم‌های چین و قزاقستان از ساعت 13:15 ، هند و افغانستان از ساعت 16:15باهم رقابت می‌کنند. در این ورزشگاه بازی تیم‌های مغولستان و بحرین که قرار بود از ساعت 19:15 برگزار شود، به دلیل انصراف مغولستان لغو شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 15 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) اگه حوصلت سر رفته حتما این پشت صحنه سریال در حاشیه رو از دست نده / تکون های مهران مدیری خدااس🤣🤣
(عکس) نقاشی واقعی ناصرالدین شاه قاجار از جیران، سوگلی و معشوقه‌ خاص شاه قاجار / دختری که یه دل نه صد دل شاه رو عاشق خودش کرده بود ...
(عکس) زیبایی بی حد و اندازه یاسمن سریال لحظه گرگ و میش در عکسی که در اینستاگرامش منتشر کرد
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
طرح خاص و منحصربفرد کیک تولد نبات دختر شاهرخ استخری؛ کیکی با دیزاین چهره کارتونی نبات و تزئینی چشم نواز با آبنبات های سبز رنگ +عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)