دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

آغاز ثبت نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی از ۱۹ مرداد 

شنبه، 16 مرداد 1400
کد خبر: 162057
ساعد نیوز: متقاضیان پذیرش بدون آزمون رشته‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌توانند از ۱۹ مرداد در این رشته‌ها ثبت نام کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، پذیرش دانشجو در ۴۵ کدرشته امتحانی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می گیرد و برای آنها آزمون برگزار نخواهد شد.

متقاضیان گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خود از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

متقاضیانی که در زمان مقرر ۲۳ خرداد تا ۴ تیر ۱۴۰۰ موفق به ثبت نام نشده اند، در صورت تمایل می توانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ اقدام کنند.

متقاضیان علاقه مند به گزینش در رشته های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی باید در زمان پرینت کارت آزمون، پس از اطمینان از پذیرش این موسسات در رشته امتحانی خود مبلغ ۱۳۷ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام پرداخت و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج کرده و نسبت به ثبت کدرشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند.

برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کدرشته محل های جدید و یا اصلاحاتی را پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به سازمان اعلام کرده که متقاضیان رشته های با آزمون یا با سوابق تحصیلی می توانند اطلاعیه سازمان سنجش که در ۱۸ مرداد منتشر می شود را مطالعه و در صورت تمایل رشته محل های انتخابی خود را ویرایش کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه