دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آغاز واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و کارمندان بانک ها 

چهارشنبه، 06 مرداد 1400
کد خبر: 160583
ساعدنیوز: صبح امروز، واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سامانه جانبازان و معلولین اتوبوسرانی تهران آغاز شد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از برترین ها، صبح امروز، واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سامانه جانبازان و معلولین اتوبوسرانی تهران آغاز شد. به گفته محمد ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی، راننده های اتوبوس، طی بازه 20 روزه واکسینه خواهند شد. گفتنی است واکسیناسیون رانندگان با واکسن سینوفارم چینی انجام می شود.

همچنین، به منظور تسهیل و تسریع در واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی صبح امروز جلسه ای در محل بانک مرکزی، با حضور مدیر رفاه بانک مرکزی، نمایندگان شورای هماهنگی بانک های دولتی، کانون هماهنگی بانک های خصوصی و نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

این جلسه به منظور انجام هماهنگی های لازم درخصوص فرآیندها، سهمیه ها و چگونگی اجرای طرح واکسیناسیون شبکه بانکی برگزار و مقرر شد که واکسیناسیون کارکنان شاغل شبکه بانکی از اوایل هفته آینده با اولویت کارکنان شعب و در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

همچنین به موجب تصمیمات اخذ شده در این جلسه، کلیه کارکنان شاغل شبکه بانکی واکسینه خواهند شد. براین اساس باتوجه به ظرفیت ها و امکانات درمانی شبکه بانکی مقرر شد، محل و کادر واکسیناتور در شهرهای بزرگ توسط بانک ها تعیین و معرفی شوند. علاوه بر این درخصوص کارکنان شاغل در شهرهای دور از مراکز استانی، هماهنگی های لازم با دانشکده های علوم پزشکی به عمل می آید.

گفتنی است، اکبر کمیجانی، رئیس کل بانک مرکزی طی مکاتبه ای با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواستار تسریع واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی شده بود که این درخواست با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه شد و دکتر نمکی دستور آغاز واکسیناسیون کارکنان بانک ها را از اوایل هفته آینده صادر کرد.

خاطرنشان می شود، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی به این ویروس مبتلا شدند و متأسفانه ۲۶۰ نفر از این عزیزان طی مدت یاد شده به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب