دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

احد عظیم زاده آقای فرش دستباف جهان: من قدیم یک بوکسور بودم و دماغم هم در یک مسابقه شکسته است +فیلم 

چهارشنبه، 18 مهر 1403
ساعدنیوز: احد عظیم زاده یکی از معروفترین تجار ایرانی در سطح جهانی است. او به آقای فرش دستباف جهان معروف است و یکی از معتبرترین برندهای فرش دستباف در ایران را صاحب است. در اینجا ویدئویی جالب از دیدار حمید مخلص پور از اینفلوئنسرهای اصفهانی اینستاگرامی فعال در زمینه خرید و فروش خودرو را با شما به اشتراک میگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، احد عظیم زاده، در سال 1336 در روستای اسفنجان واقع در اسکو متولد شد. در هفت سالگی پدر خود را از دست داد و به دلیل اوضاع بد مالی، پشت دار قالی نشاندند تا از تحصیل و مدرسه باز ماند. در چهارده سالگی، فروش قالی و قالیچه را از روستای خود اغاز کرد و طی چهار سال توانست یک چهارم مغازهای در تبریز را اذان خود کند. اما عشق به فرش و فرشبافی او را در اندیشه بازاریابی جهانی انداخت تا راهی آلمان شد. در آنجا از وضعیت بازارهای سوئیس با خبر گشت و تلاش های پی در پی اش، او را عازم ژنو کرد.

تجارب و دستاوردهای او در این سفر باعث شد که پس از بازگشت به ایران، فرش گرد را به عرصه تولید برساند. پس می توان گفت احد عظیم زاده به یکباره صنعت قالیبافی را متحول کرد. عظیم زاده، با تاسیس دو کارخانه قالیبافی در اسفنجان و تبریز، اهداف خود را پیش می برد تا اینکه با سفر دوباره به کشورهای اروپایی، جویای سلیقه آنان درباره فرش های ایرانی شد و پس از بازگشت به ایران و گشایش مغازه ها در بازار بزرگ تهران، قالی هایی ارائه کرد که بیش از پیش با سلیقه جهانی منطبق بود.

این امر موجب شد در سال 1380 با دریافت تندیس طلایی از انگلستان، به عنوان بهترین تولید کننده فرش های دستباف ایرانی معرفی شود. به دنبال این موفقیت، همزمان با برگزاری نمایشگاه دائمی فرش در تهران، شرکت خانه فرش عظیم را ثبت نمود. شرکتی که امروزه به عنوان برند عظیم زاده، جزو برترین برندهای کشور محسوب می شود. در نتیجه، علاوه بر دریافت چندین تندیس از سراسر جهان و گواهینامه iso 9001، به عنوان صادر کننده نمونه کشور، برای پنج سال متوالی انتخاب شده است. همچنین، در سال 1394، شعبه اصلی و فروشگاه مرکزی شرکت خانه فرش عظیم زاده در تهران و شعبه دیگر آن، واقع در پروژه قو الماس خاورمیانه، در سلمانشهر مازندران است. با توجه به تلاش روز افزون آقای عظیم زاده برای صادرات پررنگ و موفق، تا افتتاح شعب فعال در سراسر جهان، راه زیادی باقی نمانده است.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 18 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
سردار قاآنی چه مدرک تحصیلی دارد و پدر همسر او کیست؟ /فرمانده به 3 زبان مسلط است و مدرک خلبانی هواپیمای جنگنده از روسیه دارد
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برادر مهران غفوریان: پدر من ناخدایِ نیروی دریایی بود، ساواک نبود+عکس
استندآپ کمدی رضا پهلوی روی صحنه ضدانقلاب
نگاهی به جشن عروسی تازه برگزار شده و باکلاس عباس جمشیدی فر با حضور رضا عطاران، مجید یاسر و علی صالحی در یک تالار لوکس و شیک/ داماد چه خوشتیپ شده+عکس
پیمان قاسم‌خانی: من سریال پاورچین را از روی فرندز ساختم!من نابغه هستم قدر من رو بدونید+فیلم