دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی در کنار رودخانه کارون مورد تاکید قرار گرفت 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402893
ساعدنیوز: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر، بر اهمیت احداث پایگاه امداد و نجا ت برای حفاظت از سلامت گردشگران تاکید کرد و خواستار تسریع در راه‌اندازی آن شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، نادر پارسازاده در جلسه ستاد هماهنگی، ساماندهی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان اظهار کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی توسط مجموعه میراث فرهنگی تهیه شود تا برای ارائه به سرمایه‌گذاران آماده باشند. وی به آماده‌سازی محل اسکله و حضور مجموعه ای از نیروهای کاردان از دستگاههای متولی در این پایگاه اشاره کرد و همکاری آنی مجموعه آب و برق در سطح استان و شهرستان را در صدور مجوزها ضروری دانست.

وی تاکید کرد: دادستان محترم تضمین اجرای مصوبات این کارگروه است، زیرا مسئله جان و سلامت مردم در استفاده از رودخانه و تفرجگاه‌های آبی بسیار مهم است و لازم است مصوبات توسط دستگاه‌های ذیربط اجرایی گردند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر اعلام کرد: هر طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و مخصوصا گردشگری آبی با حمایت کامل مواجه خواهد شد و برای این منظور به‌طور مشتاقانه طرح‌ها و امور مربوطه را دنبال خواهیم کرد و از ظرفیت تسهیلات شهرستانی، استانی و ملی نیز بهره خواهیم جست. معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر به استقرار نیروی امداد و نجات هلال احمر برای رسیدگی به وضعیت بعدی مغروقین احتمالی اشاره کرد و ادامه داد: طرح ساحل‌سازی جنب آبشار رنگین کمان توسط شهرداری کار مناسبی است که امکان بهره‌مندی بیشتر گردشگران از ساحل رودخانه را فراهم می‌کند و انتظار داریم این ساحل سازی ادامه پیدا کند.

پارسا‌زاده همچنین بر تسریع در انجام پروژه پارک 47 هکتاری ساحلی تاکید کرد و خواستار اعلام موانع موجود در روند انجام این پروژه برای پیگیری و رفع آن‌ها شد تا بتوان امکان بهره مندی مردم از رودخانه و سواحل را بیشتر کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا با احداث توالت استاندارد حماسه آفرید+ عکس/ بنازم به این ذهن خلاق مریض😂
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مراحل سابمیت مقاله
خلاقیت هوشمندانه اُوستا مجسمه ساز در ساخت مجسمه کُپی برابر اصل رامین رضائیان ابر ستاره فوتبال / با خود آقای فوتبالیست مو نمی زنه +فیلم
سولماز؛ ملکه مار و عقرب / کسب درآمد یک زن اردبیلی از سم و زهر
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی