دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

احمد خاتمی: برخی برای حضورشان در انتخابات، استعفای رئیس‌جمهور را زمزمه می‌کنند... 

جمعه، 30 تیر 1402
کد خبر: 349350
ساعد نیوز: یک عضو خبرگان رهبری گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از اعتماد، سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان با حضور در ورامین در جمع ناظران شورای نگهبان حاضر شد و با تأکید بر اهمیت اجرای واجبات و حفظ جایگاه نظام در مقابل حیله‌های متعدد دشمنان انقلاب و اسلام، اظهار داشت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال توهمات دشمنان، بچه‌گانه به میدان آمدند، اما انقلاب اسلامی، چون سرو محکم باقی ماند.

  • حیله دشمنان اکنون با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه برای القای کمی شرکت‌کنندگان در انتخابات است و زمزمه شرکت نکردن در انتخابات نغمه براندازان شده، اما آن‌ها نمی‌دانند که عقبه انقلاب و اسلام دست ملت عزیز ایران اسلامی است و مردم مسلمان و دوستدار وطن نتیجه را معکوس خواسته براندازان خواهند کرد، زیرا دست از اسلام و وطن نخواهند کشید.

  • برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید، هشت سال با رأی مردم حکومت کردید، اما بدانید این ملت و رئیس جمهور از انقلاب، اسلام و انتخابات صیانت می‌کنند.

  • صیانت از آرای مردم به عهده شما ناظران شورای نگهبان است، انتخابات یک واجب شرعی و یک واجب ملی است و کسی که پای در میدان می‌گذارد باید انقلاب را برای خودش و خودش را برای انقلاب بخواهد.

  • 5 محور، چون اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و شما ناظران شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها دخیل هستید مبادا شما ناظران شورای نگهبان به شایعات توجه کنید، لذا همواره با اسناد معتبر اقدام به اجرای قانون کنید.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
هزینه چاپ یک کتاب
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه