دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

احسان علیخانی : حیف که کت تنمه ، من سیکس پک ندارم یه دونه دارم ولی خفنه ، مال من وان پکه 

دوشنبه، 16 مهر 1403
ساعدنیوز: سکانسی از عصر جدید احسان علیخانی را مشاهده می کنید. در این بخش از این برنامه نوجوان ورزشکاری عضلات خود را به نمایش می گذارد و آقای علیخانی با این موضوع به شوخی می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، عصر جدید مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای کشورمان ساخته و از شبکه سه پخش شد. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شد. فصل اول آن از 27 بهمن 1397 تا 31 مرداد 1398 پخش شد. فصل دوم از 6 اسفند 1398 تا 29 اسفند 1399 و فصل سوم از 1 فروردین تا 26 تیر 1401 به روی آنتن رفت.

عصر جدید خود را با عنوان اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در کشورمان معرفی کرده‌است. در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، حرکات آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم، حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عاشقانه سنگین و رنگین هاشمی رفسنجانی و همسرش سر سفره صبحانه +عکس/چیدمان ساده میز با نون و پنیر و چای داغ
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
حاج سید مجتبی خامنه‌ای ایستاده در میانه میدان، رخ به رخ با اسرائیل و نتانیاهوی خبیث / حقا که صولت حیدری را از پدر به ارث برده‌ای ...
رونمایی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از دسته گل رؤیایی و لاکچری دوستانش در استقبال از ستاره چشم رنگی والیبال ایران بعد از بازگشت از سفر به تایلند +فیلم
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(عکس) برخورد تصادفی رامبد جوان و همسر سابقش، سحر دولت‌شاهی، در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC