دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

احسان علیخانی: خانم بازیگر شما کجای تلویزیون و سینما رقصیدی و خوندی که من ندیدم؛ خیلی جلوی خودمو گرفتم که بهش زنگ نزنم و چیزی بهش نگم+ویدیو 

یکشنبه، 08 مهر 1403
ساعدنیوز: احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید در نشست خبری این برنامه، به انتقاد پریناز ایزدیار نسبت به برنامه عصر جدید واکنش نشان داد. این ویدیو مربوط به مرداد ماه سال 1398 می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 است. او دانشجوی دکتری جامع شناسی در دانشگاه تهران است.نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال 1380 بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل (1386–1397)، سه ستاره (1392–1395)، بهار نارنج (1393–1396) و عصر جدید (1397–1401) را برعهده داشته‌است و همچنین مجموعهٔ واقع‌نمای جوکر (1400) را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده‌است.

احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید در نشست خبری این برنامه، به انتقاد پریناز ایزدیار نسبت به برنامه عصر جدید واکنش نشان داد. در بخشی از این نشست احسان علیخانی پاسخ انتقادات پریناز ایزدیار به عصرجدید را داد. علیخانی گفت: خانم بازیگر به نحوی صحبت می‌کند که گویی در ایران زندگی نمی‌کند و از قوانین و عرف آن اطلاع ندارد.


3 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 08 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیوی خاطره‌انگیز از تمام آنچه بچه‌های دهه 50 و 60 باهاش تجربش کردند و دیگر هرگز برای هیچ نسلی تکرار نشد
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
الهام پاوه نژاد بازیگر سریال گردن زنی: به پلیس ایرانی گفتم اینا دیوانه هستن با چه زبونی با این احمقا حرف بزنیم/ دلم میخواست بمیرم از خجالت!+فیلم
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به کت شلوار های مزونی و مجلسی الهام حمیدی ؛ ساده ، شیک ، باکلاس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی