دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

احسان علیخانی خیلی بی سر و صدا جایگزین سیامک انصاری در جوکر شد! 

سه شنبه، 08 خرداد 1403
کد خبر: 390448
ساعدنیوز: احسان علیخانی چندی پیش فصل دوم رئالیتی‌شو «جوکر» را تولید کرد که پخش آن بزودی در پلتفرم فیلیمو آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، پیش‌تر خبر داده شده بود که خودش به‌جای سیامک انصاری اجرای این فصل را برعهده دارد و حالا فیلیموشات، سایت رسمی فیلیمو، این خبر را تایید کرده و نوشته است: « نقش احسان علیخانی در این فصل پررنگ‌تر از فصل قبل است؛ هم در جلوی دوربین و هم پشت دوربین.»

علیخانی در فصل اول «جوکر» امتناع داشت که نقش خود در تولید این مسابقه را رسانه‌ای کند. پس از استقبال و تحسین‌ها، خیال او راحت شد و نامش در تیتراژ قرار گرفت. از یک منظر می‌توان شرایط علیخانی را درک کرد؛ او صاحب جایگاهی ممتاز در برنامه‌سازی است و نگرانی‌اش مبنی بر این که آیا نتیجه محصولات جدید خوب شده یا نه، قابل درک است.

در این سال‌ها نام او به عنوان مغز متفکر، کنار چند برنامه قرار گرفته که البته موردی چون «مهلا» به شکل غیر رسمی تکذیب شده است. با این حال گفته می‌شود مسابقه «صداتو» حاصل ایده علیخانی است و او نقشی بسزا در تولید این گیم‌شو دارد.

فعلا، خبرهایی خوب مبنی بر کیفیت بالای «جوکر 2» به گوش می‌رسد. منتظر می‌مانیم تا نتیجه را ببینیم و البته بخش مهیج ماجرا، اجرای علیخانی به جای انصاری است.

احسان علیخانی در تلویزیون و با «ماه عسل» چهره شد. برنامه‌اش پیشنهادی تازه برای لحظات پیش از افطار بود؛ اما بارها طعم توبیخ از سوی مدیران وقت صدا و سیما را چشید. او در تولید ویژه‌برنامه‌های نوروزی و یلدا هم موفق عمل کرد و آن‌چه ساخت، الگویی برای دیگر برنامه‌ها شد.

«عصر جدید» نقطه عطف دیگر کارنامه علیخانی است که موفقیت آن ثابت کرد این مجری و برنامه‌ساز صرفا در یک قالب خاص صاحب استعداد نیست. همان‌طور که حالا در مدیومی خارج از تلویزیون یکه‌تازی می‌کند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(تصاویر) زیباترین و شادترین فستیوال‌های 10 کشور جهان که شاید هرگز شانس شرکت در آنها را نداشته باشیم/ واای فستیوال مکزیک یه‌جوری بینظیره که فقط باید اونجا باشی و تجربش کنی👌
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
حال بد پژمان جمشیدی لحظه بازی در سکانسی تلخ از فیلم بی بدن +فیلم/ پشت صحنه ای که برای اولین بار وایرال شد
نگاهی به ژست پولدارانه سردار آزمون در کنار مینی جت اختصاصی اش با دکوراسیونی مینیمال و آوانگارد +تصاویر