دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بیماران کرونایی بعد از بستری در بیمارستان احتمال فوتشان بیشتر می شود؟ 

دوشنبه، 23 فروردین 1400
کد خبر: 146465
ساعد نیوز: رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با رد این باور که گفته بیماران کرونایی بعد از بستری در بیمارستان احتمال فوت‌شان بیشتر می‌شود، گفت:ذات این بیماری پیشرفت است، کووید بیماری‌ای نیست که مریض از لحظه اول حالش بد باشد و مشخص شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، پیام طبرسی افزود: بخاطر اینکه ذات این بیماری پیشرفت است، کووید بیماری ای نیست که مریض از لحظه اول حالش بد باشد و مشخص شود. معمولا مریض تازه موقعی به بیمارستان می آید که احساس تنگی نفس دارد و حالش خوب نیست، بعد با خودش می گوید که با پای خودش به بیمارستان آمده اما حالش بدتر شده است.

اما ذات این بیماری پیشرفت است، ممکن است که اکسیژن کسی ۹۵درصد باشد، بعد پزشک از روی این که ۶۰درصد ریه بیمار درگیر است، حدس بزند که مریض در چند روز آینده افت اکسیژن پیدا می کند، اما مریض این را نمی بیند.

حتی خیلی از بیماران بخاطر دیر آمدن به بیمارستان فوت می کنند، خیلی ها هم فکر می کنند که داروهای بیمارستان را در خانه تزریق می کنند و مشکلی پیش نمی آید، در حالی که این موضوع خیلی خطرناک است.

برخی هم به عنوان درمان اصلی به طب سنتی روی آورده اند،نظر شما در این باره چیست؟

من طب سنتی را رد نمی کنم، اما این طب همه جا مکمل است و طب اصلی نیست، اینکه کسی ادعا کند که با طب سنتی فردی را صددرصد درمان می کند، کلاهبرداری است.

بیمارهایی داشتید که بخاطر این موضوع فوت کنند؟

ما مریض های زیادی داریم که خودشان را با داروهای مختلف چه سنتی و چه صنعتی در خانه نگه می دارند و متاسفانه فرصت بهبودی را از دست می دهند، اما این بیماری هیچ داروی ثابت شده ای ندارد و فقط می توان به شکل سرپایی به بیمار کورتون داد، باقی داروها واقعا باید در بیمارستان تزریق شوند، چراکه عوارض دارند. داروهایی که در منزل استفاده می شود، هیچکدام اثری روی این بیماری ندارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی