دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت 

پنجشنبه، 29 دی 1401
کد خبر: 238957
ساعدنیوز: شایعات زیادی پیرامون جابه‌جایی بازیکنان با رسیدن به پنجره نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل به گوش می‌رسد و این قصه در مورد باشگاه پرسپولیس هم صدق می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، بر همین اساس، برخی رسانه ها گمانه زنی هایی در مورد لیست مازاد سرخپوشان برای نیم فصل انجام داده اند که وجه مشترک اغلب آنها، قرارگرفتن نام سیامک نعمتی در این فهرست است. اینطور به نظر می رسد که هافبک ۲۸ ساله پرسپولیس بعد از حدود ۵ سال بازی در این تیم، آماده جدایی از جمع سرخپوشان شده است. نعمتی که از پیکان به پرسپولیس آمد، در پست های مختلف برای قرمزها بازی کرده و در مجموع حضور موفق و اثرگذاری هم در این تیم داشته است. او به طور تخصصی یک هافبک نفوذی است، اما برای پرسپولیس در پست هایی مثل وینگر و مدافع راست و حتی مهاجم مکمل بازی کرده. نعمتی امسال قربانی ترافیک شدید پرسپولیس در خط میانی شد و نتوانست فرصت چندانی برای بازی پیدا کند، در نتیجه جدایی احتمالی اش از این تیم اتفاق چندان عجیبی نخواهد بود؛ مخصوصا که او مشتریانی هم در لیگ برتر دارد.

بدون تردید، مهم ترین خاطره ای که نعمتی برای پرسپولیسی ها ساخته، به گلزنی او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر مربوط می شود. قرمزها که بازی رفت را یک بر صفر برده بودند، در مسابقه برگشت با همین نتیجه از حریف عقب افتادند، اما سیامک گل زد و تیمش را به نخستین فینال آسیایی رساند؛ هرچند خود او در دقایق پایانی بازی رفت برابر کاشیما از داور کارت قرمز گرفت و دست برانکو را در اوج قحطی بازیکن، لای پوست گردو گذاشت. جدایی احتمالی نعمتی از پرسپولیس در حالی است که قرارداد این بازیکن به تازگی و در خردادماه به مدت ۲ سال تمدید شده بود که این مسئله جای تعجب دارد. اگر تصمیم گل محمدی برای قراردادن نعمتی در فهرست مازاد قطعی باشد، او می تواند از این فرصت برای معاوضه سیامک با یک بازیکن دیگر استفاده کند.

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی