دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

احتمال ریزش دلار در دوره بایدن بالاست 

یکشنبه، 25 آبان 1399
کد خبر: 114211
ساعد نیوز: به عقیده سونیا مارتین، بسته پیشنهادی دموکرات ها فشار بزرگی روی توان مالی دولت خواهد بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دلار در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته و شاخص دلار که نرخ برابری آن مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد به پایین ترین سطح خود از می ۲۰۱۸ تاکنون رسیده است. در ان بین ارزش یورو یک درصد مقابل یورو تقویت شده است و ین ژاپن نیز در قله هشت ماهه خود قرار دارد.

سونیا مارتین- کارشناس امور ارزی بانک دی زد آلمان با اشاره به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: دلار یک ارز امن تلقی می شود و با توجه به اینکه دولت بایدن بنا دارد همکاری با جامعه جهانی را بیشتر و تنش های تجاری را کمتر کند، انتظار دارم ارزش دلار بیش از میزان فعلی کاهش یابد.

مارتین همچنین با اشاره به بسته پیشنهادی دموکرات ها گفت: دموکرات ها در نظر دارند ۲.۲ تریلیون دلار دیگر به حمایت از اقتصاد در مقابل کرونا اختصاص دهند و این چاپ پول نتیجه ای جز کاهش ارزش دلار نخواهد داشت. دولت همین حالا هم بیش از سه تریلیون دلار نقدینگی به شکل مختلف به بازارها تزریق کرده است و یک بسته دیگر، فشار بزرگی روی توان مالی دولت خواهد بود.

بانک مرکزی آمریکا به طور جداگانه تاکنون حدود دو تریلیون دلار نقدینگی به بازار تزریق کرده که بخش بزرگی از آن به شکل عملیات خرید و بازخرید اوراق قرضه بوده است.

جروم پاول- رییس بانک مرکزی آمریکا وعده داده است این بانک از تمام ابزارهای در اختیار خود استفاده خواهد کرد تا این دوران دشوار با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

تحلیلگران بانک گلدمن ساکس نیز در گزارشی جداگانه با اشاره به پیروزی جو بایدن در انتخابات پیشبینی کردند روند افزایش کسری بودجه این کشور ادامه پیدا کند و افزایش فشار روی منابع مالی دولت به تضعیف بیشتر دلار مقابل رقبای اصلی این ارز منجر شود.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
علی
3 سال پیش

احتراما فرموده اید " با آمدن بایدن سقوط احتمالی دلار در بازار وجود دارد" اولا این یک حرف کوچه بازاری و خلاف عرف قابل قبول و محاسباتی است ثانیا بهتر است جهت عملکرد + و جلب مخاطب واقعی از مسائل تهی از منطق و خارج از اصول جدا خودداری فرمایید. ممکن است مدتی طول بکشد که بازدید کنندگان واقعی را بخود جلب کنید اما این امر باعث میشود وقتی روی غلطک درست قرار بگیرد و تا زمانی که بر اساس اصول قابل توجه مطالب را ارائه فرمایید، افزایش بازدیدکنندگان را خواهید داشت
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
ترجمه تخصصی متن
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات