ساعدنیوز
ساعدنیوز

آیا همسرم از خیانتش پشیمان است؟

  پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
آیا همسرم از خیانتش پشیمان است؟
اگر همسرتان به شما خیانت کرده است، دانستن اینکه چه کاری انجام دهید اصلا آسان نیست. اگر چه سنجیدن جوانب مثبت و منفی همچنان مفید است، اما در نهایت، شما باید تصمیمی را بگیرید که برای شما بهترین باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؟

خیانت همیشه موضوعی بسیار دردناک است و برای زوجین، ساده و راحت نیست که بعد از خیانت کنار هم بمانند چراکه همه افراد با دنیایی از شور و امید و داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه در آینده ازدواج می کنند، اما وقتی متوجه خیانت همسرشان می شوند نمی توانند آن را تحمل کنند و شاید ترجیح می دهند ساده ترین راه ممکن یعنی جدایی را انتخاب کنند، اما گاهی برخی از زوجین ترجیح می دهند به جای جدا شدن از هم، مجددا زندگی خود را بسازند و رابطه خود را ترمیم کنند.

می توانید خیانت همسرتان را گذشت کنید؟

اگر همسر شما فقط یک بار به شما خیانت کرده باشد و هیچ سابقه ای در گذشته نداشته باشد ، احتمالا می توانید زندگیتان را ترمیم کنید و به خاطر زندگی تان از این اشتباه بگذرد. درست است که خیانت موضوعی نیست که به سادگی بتوان از کنارش گذشت اما شما می توانید امیدوار باشید همسری که عمیقا از این موضوع ناراحت است و پشیمان شده دیگر این خطا را نکند و با گذشت و چشم پوشی شما زندگیتان را ادامه دهید.باید بدانید که بخشش چیست. بخشش به معنای پذیرفتن خیانت نیست. بلکه، بخشش یعنی آزاد کردن خودتان از خشم و غضبی است که نسبت به شخصی دارید که به شما خیانت کرده است. بخشش به معنای پایان داده به بیزاری از کسی است که به شما خیانت کرده است

نشانه های پشیمانی بعد از خیانت چیست؟

خیانت همسر یکی از بدترین احساساتی است که هر زن و مردی تجربه میکند. با این وجود گاهی فرد بعد از خیانت دچار عذاب وجدان میشود. مهم است که شما درک کنید که همسرتان هم انسان است و احتمال خطا و اشتباه برای هر کسی وجود دارد. بنابراین اگر بعد از خیانت احساس پشیمانی کند، شاید بهتر باشد که یک فرصت دیگر به او بدهید. البته خبر بد این است که حتی اگر او را ببخشید، اعتماد سازی دوباره زمان می برد. او ممکن است شما را دوست داشته باشد، اما باید آن را ثابت کند. بنابراین باید به یک سوال مهم پاسخ دهید.آیا همسرم از خیانتش پشیمان است؟ آیا میخواهد برای جبران خیانت تلاش کند؟ برای فهمیدن صحت این موضوع باید به یکسری نشانه های پشیمانی بعد از خیانت توجه کنید. بعضی از این نشانه ها شامل موارد زیر است.

1- او به نیازهای شما اهمیت میدهد

اگر کسی به شما خیانت کند، به شما ظلم شده است،و به همین ترتیب، شما یک قربانی هستید. علاوه بر این، قربانی شدن به این معنی است که شما محاکمه نمیشوید و در واقع باید فرد خیانتکار را مجازات کنید. لذا همسرتان که در این مرحله به پشیمانی بعد از خیانت رسیده است، وظیفه خود میداند که تمام نیازها و انتظارات شما را برآورده کند. بدون شک، تمایل وی برای سازگاری با نیازهای شما در رابطه قطعاً یکی از اولین نشانه های پشیمانی بعد از خیانت است که ثابت میکند شریک زندگی شما واقعاً از عملکرد خود پشیمان است.

2- او روابط خارج از ازدواج خود را خاتمه میدهد

علامت بعدی پشیمانی بعد از خیانت این است که فرد روابط نامشروع و خارج از ازدواج خود را از بین میبرد. این یک عمل ضروری است. زیرا ابراز پشیمانی کلامی کافی نیست و این باید در عمل مشخص شود. مطمئنا فرد خیانتکار میداند اگر توبه کند و بخواهد همه چیز را درست کند، باید بلافاصله ارتباطش را قطع کند.بنابراین همه اقدامات او باید منجر به قطع رابطه وی و همچنین نشان دادن پشیمانی و جدیت در تمایل به تغییر شود.

3- او آماده است به هر نحوی اعتماد شما را جلب کند

قبل از اینکه به فکر بخشش همسر خائن و آشتی بعد از خیانت باشید به این سوال فکر کنید که آیا او حاضر است پس از چنین خیانتی دوباره خودش را ثابت کند؟ اگر فکر میکنید پاسخ مثبت است، در این صورت، این یکی از بهترین نشانه های پشیمانی بعد از خیانت است.واضح است که خیانت بر اعتماد شما تأثیر میگذارد و جلب اعتماد آسان یا سریع نیست. ترمیم قلب و اعتماد می تواند یک فرآیند بسیار طولانی و ظریف باشد. زیرا همسرتان باید ثابت کند که هنوز ارزش یک فرصت دیگر را دارد. توانایی همسر شما در نشان دادن تمایل به انجام هر کاری برای جلب اعتماد شما، نشانه بسیار مثبتی است.

4- او اغلب صریحاً عذرخواهی می کند

اکثر افرادی که مرتکب خیانت می شوند، جامعه ستیز نیستند؛ این افراد وجدان دارند و زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی برای اکثرشان دردناک و زجرآور است.اگر همسرتان به صراحت عذرخواهی میکند، نشانگر این است که صادقانه از خیانتی که مرتکب شده، احساس پشیمانی میکند. اما مطمئن باشید که او با اظهارات مبهم عذرخواهی نمیکند بلکه با بیان اینکه چه کاری انجام شده است، و واقعاً متاسف است، از شما عذرخواهی میکند. 10 نشانه اصلی خیانت زنان به شوهرشان را میشناسید؟

قهر زن از مرد

5- او خودش را مسئول اشتباهاتش میداند

خیانت همسر از زخم هایی است که به راحتی التیام پیدا نمی کند و ردی از خود در قلب و روح طرف مقابل باقی می گذارد. ولی زمانی که اشتباهش را بپذیرد این یکی دیگر از علائم حیاتی است که نشان می دهد شریک زندگی شما صادقانه به دنبال آشتی بعد از خیانت است. او همیشه خود را مسئول میداند و هرگز شما را سرزنش نمیکند. در واقع او بیش از احساسات خود به احساسات شما اهمیت میدهد. در همین راستا او کارهایی را انجام میدهد که به عقیده او به شما کمک میکند تا درد و رنجتان را کاهش دهد.

6- او برای انجام هرگونه مشاوره و درمانی آماده است

یک راه تشخیص عدم پشیمانی بعد از خیانت این است که فرد برای درمان و بهبود رابطه هیچ قدمی برنمیدارد.در مقابل، فردی که به احساس عذاب وجدان بعد از خیانت دچار شده، همواره سعی در جبران اشتباهاتش دارد. به بیان ساده، او مشتاقانه به هر چیزی که به پیشرفت و سلامت رابطه کمک کند، واکنش نشان میدهد. معمولا مشاوره خیانت برای مردان امری بسیار دشوار است. اما افرادی که واقعاً پشیمان هستند، همیشه برای پیشرفت در رابطه خود تلاش میکنند. آنها در هر اقدامی که بخواهید، حضور فعال دارند، زیرا این را فرصتی برای خود میدانند تا مسئولیت کامل اقدامات خود را به عهده بگیرند.

7- دیگران متوجه پشیمانی او می شوند

اگر از پشیمانی همسر خود مطمئن نیستید، میتوانید از دوستانتان کمک بگیرید. دوستان معتمد شما درمورد آنچه در شریک زندگی شما میبینند صادق خواهند بود. برخی از اعضای خانواده نیز میتوانند کمک کنند، به خصوص اگر متاهل باشند. در بعضی موارد، احساسات شما نسبت به همسرتان، مانع از دیدن واقعیت ها میشود. بنابراین دیگران میتوانند در تشخیص نشانه های پشیمانی بعد از خیانت کمک زیادی کنند.

8. او بیشتر از قبل با شما ارتباط برقرار می کند

در این مرحله از رابطه همسر پشیمان شما سعی دارد از طریق ارتباطات صمیمی و صادقانه برای جبران خیانت تلاش کند. او مثل کتابی باز خواهد بود در مورد احساس خود، دلایل خیانت، خواسته ها و امیدهایش به آینده و… با شما حرف میزند. مطمئناً، برقراری ارتباط یک جز حیاتی از هر رابطه ای است و اهمیت آن در چنین شرایطی دو چندان است.اما در این شرایط شما خود را برای یک چرخه معیوب آماده میکنید و ذهن خود را قانع میکنید تا باور کند خیانت چیزی است که فقط باید یاد بگیرد با آن زندگی کنید.

علت خیانت همسرتان را بیابید

خیانت موضوعی بسیار دردناک است و برای فرد خیانت دیده ساده نیست که بعد از خیانت کنار هم بمانند. بعد از خیانت همسر اولین چیزی که باید مد نظرتان قرار گیرد این است که چه مشکلی در رابطه یا ازدواجتان وجود داشته که منجر به خیانت شده است.از دلایل ایجاد رابطه های فرازناشویی ، نارضایتی زناشویی، ناتوانی در گشودن گره مشکلات، ناتوانی در برقراری ارتباط و بیان عواطف است . پس نقاط ضعف رابطه تان را در طول زندگی مشترک شناسایی کنید و در راه به دست آوردن مهارت های لازم برای برداشتن موانع تلاش کنید و با همسرتان صحبت منطقی کنید و در مورد احساساتتان صادقانه صحبت کنید و از خشونت بپرهیزید و تصمیم بگیرید چگونه مشکل خود را برطرف کنید.

مزایای بخشیدن خیانت

صرف نظر از تصمیم نهایی، دانستن نکات مثبت بخشیدن خیانت همسر، به همان اندازه آگاهی از نکات منفی مهم است. اینکه شخصی تصمیم بگیرد مزایای آن بیشتر از موارد منفی باشد (یا بالعکس) کاملاً به خود او بستگی دارد. با این حال، هر کس شایسته است که در مورد روابط خود آگاهانه تصمیم بگیرد. پس در زمان تصمیم گیری برای بخشیدن یا عدم بخشیدن همسر خود این نکات مثبت را در نظر داشته باشید:

خودتان را از احساسات منفی آزاد خواهید کرد

توانایی کنار گذاشتن خشم و کینه مطمئناً یک نکته مثبت است که همراه با بخشش خیانت شوهر یا همسر به وجود می آید. احساس صدمه، عصبانیت یا حتی کینه پس از خیانت همسر کاملاً طبیعی است. با این حال، هنگامی که این احساسات به طور سازنده پردازش یا آزاد نمیشوند، احتمالا مشکلات بیشتری به وجود می آید. نگه داشتن احساسات منفی به درد هیچ کس نمیخورد و همیشه اوضاع را بدتر میکند. یادگیری چگونگی رها کردن و حرکت رو به جلو در زندگی یک مهارت ارزشمند است که با فراگیری آن میتوانید آرامش بیشتری را تجربه کنید.

رفع مشکلات در یک رابطه

در بسیاری از موارد، هنگامی که خیانت در یک رابطه اتفاق می افتد، این خیانت نشانه ای از وجود مشکلات اساسی در این رابطه است. البته هیچ کس شایسته خیانت نیست. اما بخشیدن خیانت همسر اجازه میدهد مشکلات ریشه ای تری در یک رابطه حل و فصل شود. پیدا کردن و رفع دلایل خیانت در رابطه، اغلب میتواند منجر به شکل گیری مشارکت بهتر و سالمتری شود. البته ذکر این نکته الزامی است که برای رفع مشکلاتی که در یک رابطه وجود دارد، هر دو طرف باید مایل باشند. یعنی یک رابطه تنها زمانی به درستی کار میکند که هر دو نفر در آن حضور فعال داشته باشند و کارهای لازم را برای حفظ رابطه انجام دهند.

مضرات بخشیدن خیانت

معایب بخشیدن خیانت شوهر یا زن بطور منظم در جامعه مطرح میشود. علی رغم اینکه برخی افراد برای کنار آمدن با خیانت در تلاش هستند اما دیگران معتقدند که خیانت گناه بزرگی است و به هیچ وجه نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. بخشش و سکوت بعد از خیانت یک سری نکات منفی دارد و هر شخص وقتی تصمیم میگیرد چه کاری انجام دهد شایسته است از آنها آگاه باشد.

ممکن است دوباره اتفاق بیفتد

یکی از بارزترین اشکالات گذشت از خیانت این است که فرد میتواند دوباره خیانت کند. البته تکرار خیانت همیشه و در همه شرایط اتفاق نمی افتد. با این حال، وقتی کسی قادر است تعهد خود را برای وفادار ماندن به همسر و زندگیش بشکند، این چیزهای زیادی را در مورد او نشان میدهد. به خصوص اصلا بعید نیست فردی که برای اولین بار خیانت میکند، به خیانت عادت کند و این کار را باز هم تکرار کند. لذا اعتماد بعد از خیانت بسیار سخت است و بخشیدن مرد خیانتکار به راحتی میتواند به عنوان پذیرش خیانت تعبیر شود. میتوان اینطور هم عنوان کرد که هر زمان کسی ترجیح میدهد همسر خیانتکار خود را ببخشد، در معرض خطر خیانت بیشتر قرار دارد.

یادآوری خیانت و احساس بد بعد از خیانت

بازسازی رابطه بعد از خیانت کار بسیار سختی است. به نحوی که بخشیدن مرد خیانتکار یا زن خیانتکار و باقی ماندن در آن رابطه میتواند فوق العاده مضر باشد. بعد از بخشش خیانتی که در حقتان شده، همیشه با این واقعیت روبرو هستید که کسی که قول داده است به شما متعهد باشد این قول را شکست و این اصلا احساس خوبی نیست. حال هر چقدر همسرتان عذرخواهی کند و قول دهد که دیگر این کار را نمیکند یا سعی در جبران آن داشته باشد، این حقیقت با شماست که او هرگز نمیتواند اقدامات گذشته خود را پس بگیرد.

شما سزاوار رابطه ای بهتر هستید

بخشیدن زن خیانتکار یا باقی ماندن با یک مرد خائن فرصت رابطه سالم و عاشقانه با فردی را که هرگز به شما خیانت نمیکند از شما سلب میکند. واقعیت این است که افراد زیادی در این دنیا وجود دارند. امکان داشتن یک رابطه سالم و عاری از خیانت برای شما وجود دارد. گاهی اوقات، باور این نکته آسان نیست، به خصوص درباره فردی که به هر دلیلی قربانی خیانت شده است. اما یادتان باشد که گاهی اوقات، جدا شدن و ترک یک رابطه باعث میشود که فرصت های برایتان فراهم شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (277 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (54 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (32 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (32 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده