آیا میدانید غسل باطل السحر چیست؟

  جمعه، 18 آذر 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
آیا میدانید غسل باطل السحر چیست؟
غسل باطل السحر یکی از غسل های مجربی است که خیلی زود سحر را باطل میکند و فایده های بسیاری دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.با ساعدنیوز همراه باشید.

غسل باطل السحر چیست؟

غسل عملی عبادی در فقه اسلامی است به معنای شستن تمامی بدن از سر تا پا با کیفیتی خاص است.غسل بر دو نوع است: واجب و مستحب. غسل های واجب عبارت اند از غسل جِنابَت، غسل میّت، غسل مَسّ میّت و غسل های سه گانه بانوان (غسل حیض، نفاس و استحاضه). غسل های مستحبی فراوانی وجود دارد مانند غسل جمعه، غسل زیارت و غسل اعیاد سه گانهٔ فطر و قربان و غدیر.همه غسل ها را می توان به دو صورت ترتیبی و ارتماسی انجام داد و بهتر است مقدار آب مصرف شده برای غسل ترتیبی بیش از سه لیتر نباشد. با غسل جنابت می توان نماز خواند و نیازی به وضو نیست؛ ولی در مورد سایر غسل ها اختلاف نظر وجود دارد.غسل باطل السحر، یکی از مجرب ترین غسل هایی است که خیلی سریع سحر و بستگی خانم ها و آقایان را از بین می برد. در این غسل هر گونه بستگی خانم ها برای ازدواج و هر گونه بستگی مالی و فروش و هر گونه بستگی خانوادگی زناشویی که دارید باطل می شود و خوبی این غسل اینه که خیلی سریع باطل می شود.

دوش گرفتن

غسل باطل السحر چگونه انجام میشود؟

یک شیشه گلاب تهیه کنید و بعد روی کمی نمک ( اندازه یک سر قاشق چایخوری حدود یک پنس ) 1 مرتبه سوره ی حمد و 110 مرتبه سوره توحید (قل هوالله احد) و 7 مرتبه آیه الکرسی بخوانید و آن را به داخل شیشه گلاب بریزید.

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان به حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن, سپس با آب خود حمام باید غسل ترتیبی کنید, که اگر غسلی بر گردنتان است انجام بدهید. نیت انجام غسل باطل السحر، باید غسل سوره ی توحید و قل هو الله احد کنید. ( مثلا می گویید غسلی می کنم، غسل سوره توحید، قل هو الله، قربت الی الله )، این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید. (مثلا بگویید به نیت غسل توحید سر و گردن را می شویم، قربت الی الله. یا به نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربت الی الله…) و البته می شود به صورت ارتماسی هم غسل کرد با همین نیت.

پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر دارید و داخل یک لیتر آب تمیز بریزید, کمی از گلاب را به کف دست بریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار کنید و با گلاب سر و گردن خود را آغشته به گلاب کنید، سپس باز نیت کنید و سمت راست بدن را تا کف پا آغشته به گلاب کنید و بعد از آن نیز نیت سمت چپ را کنید و سمت چپ بدن را تا کف پا آغشته به گلاب کنید. در پایان، کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافه آمد یک قطره بر روی سر و یک قطره بر روی شانه راست و یک قطره بر روی شانه چپ بریزید ( به نیت جاهایی که احیانا گلاب به آن جا نرسیده است. ) و بعد بدون این که زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده و در سر حمام خودتان را خشک نمایید و لباس پاکیزه بپوشید و در حین لباس پوشیدن سوره کافرون را یک بار بخوانید.

به علت غسل با گلاب و آب قل هوالله احد تمامی موکلین مضر و ارواح خبیث و اجنه ای که قبلا همراه شما بوده و ناخواسته جذب شما شده اند از شما دور می شوند. پس این غسل یک باطل سحر کامل است و تمامی نیروهای منفی که بر اثر دعاهای جن گیرها و نفرین این و آن و اعمال نادرست و هم نشینی با افراد ناشایست جذب شما شده اند، از شما دور می شوند. لذا بهترین عمل و باطل سحر است برای بخت گشایی دختران و پسرانی که علی رغم خواستگای و تلاش زیاد، ازدواجشان میسر نمی شود. و بهترین عمل برای گشایش امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی است.

توصیه این است که هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید. که بهترین زمان هر یک شنبه اول ماه قمری است.

فواید غسل باطل السحر

  • گشایش در تمامی امورات
  • بدست آوردن سلامتی کامل
  • بخت گشایی دختران و حتی پسران مجردی که شرایط و اسباب ازدواجشان فراهم نمی شود.
  • رونق ثروت و همچنین برای رونق و افزایش روزی و کسب و کار
  • رهایی از هر گونه بند و استارت که می تواند زندان، تعلقات دنیایی و یا بیماری ها باشد.

غسل باطل السحر چه زمانی انجام میشود؟

توصیه این است که هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید. که بهترین زمان هر یک شنبه اول ماه قمری است.

دوش گرفتن

انجام چه کارهایی غسل را باطل میکند؟

هفت چيز وضو را باطل مى‏كند :

  • اول : بول ، و در حكم بول است .
  • دوم : غائط .
  • سوم : باد معده و روده كه از مخرج غائط خارج شود .
  • چهارم : خوابى كه به واسطه آن چشم نبيند و گوش نشنود ، ولى اگر چشم نبيند و گوش بشنود، وضو باطل نمی‏شود .
  • پنجم : چيزهایى كه عقل را از بين می‏برد ، مانند ديوانگى و مستى و بيهوشى .
  • ششم : استحاضه زنان
  • هفتم : جنابت ، بلكه بنابر احتياط مستحب هر كارى كه براى آن بايد غسل كرد .
امیدواریم استفاده لازم را از این مطالب برده باشید.لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

4 دیدگاه
  دیدگاه ها
سودا
7 ماه پیش

درست توضیح ندادین نصف استکان که بردیم حمام چیکار کنیم فقط با دست کشیدن به بدن غسل میکنیم ؟
مرتضی
7 ماه پیش

گفتین نمک را داخل یک شیشه گلاب بریزید بعد یک استکان از اون بردارید بقیه گلاب چکار کنیم
بازدیدکننده
7 ماه پیش

خیلی عالی بود با_تشکر 🙏
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (554 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان