ایده استایل با پیراهن چهارخانه برای پسر بچه ها

  دوشنبه، 08 فروردین 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
ایده استایل با پیراهن چهارخانه برای پسر بچه ها
پسر بچه‌ها مردان آینده هستند و چه بهتر که از همین کودکی به آن‌ها آموزش‌های خوب بدهیم؛ مثل اینکه چطور لباس بپوشند تا بهتر به نظر برسند و اصول خوش استایلی شامل چه چیزهایی می‌شوند. در این مقاله یکی از مهم‌ترین لباس‌های استایل شیک پسرهای کوچولو را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیراهن چهارخانه و شلوارک

یکی از ترندهای بهار و تابستان 2021 برای پسر بچه ها استفاده از شلوارک های راحت و آزاد است و برای ست شدن با یک شلوارک بامزه پفکی چه لباسی بهتر از یک پیراهن پسرانه چهارخونه آستین کوتاه قرمز؟ برای ساختن یک استایل شیک و بامزه می توانید رنگ پیراهن را با تم قرمز انتخاب کنید و از شلوارک جین آبی تیره یا سرمه ای کمک بگیرید. درست است که این استایل نیمه اسپرت است؛ اما در سالی که مراسم مجلسی به دلیل پاندمی تعطیل هستند، استایل نیمه اسپرت بهترین انتخاب خواهد بود. برای گرفتن بهترین نتیجه از این استایل سعی کنید رنگ پیراهن و رنگ شلوارک را به صورت مکمل هم انتخاب کنید تا استایل پسر کوچولوی شما جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

ست پیراهن و شلوارک پسرانه

پیراهن چهارخانه و شلوار پارچه ای

اگر نگاهی به ترندهای امسال پوشاک کودکان انداخته باشید، احتمالا می دانید که قرار است امسال استایل پسربچه ها نسخه مینیاتوری استایل پدران شان باشد؛ بنابراین طبیعی است که پیشنهاد بعدی ما به شما ترکیب پیراهن چارخانه به همراه شلوار پارچه ای باشد. رنگ شلوار پارچه ای را بهتر است بر اساس رنگ های خنثی انتخاب کنید که می توانند به راحتی با بقیه رنگ ها ست شوند و سپس برای انتخاب رنگ پیراهن سراغ رنگ های شاد بروید. برای مثال یک پیراهن چهارخانه آستین بلند یا آستین کوتاه صورتی ملایم می تواند در کنار یک شلوار پارچه ای کرم رنگ یا بژ ترکیب زیبایی ایجاد کند و عکس های جذابی از فرزندتان برای روزهای بزرگسالی اش به جا بگذارد. اگر دوست دارید این استایل را از قبل هم با مزه تر کنید، می توانید از یک جفت ساسپندر کودکانه استفاده کرده و انواع ژست های متنوع را برای فرزندتان امتحان کنید.

ست لباس پسرانه

پیراهن چهارخانه و شلوار جین

شلوار جین معمولا یکی از لباس هایی است که در کمد بیشتر پسر بچه ها پیدا می شود. این لباس یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان با استفاده از آن انواع استایل های متنوع را برای بچه ها ساخت. یکی از استایل های کژوالی یا روزمره ای که می توان با استفاده از شلوار جین درست کرد، ترکیب آن با پیراهن پسرانه چارخانه است. کافی است یک جفت کفش اسنیکرز برای پسرتان تهیه کنید. شلوار جین اش را به او بپوشانید و یک پیراهن چارخانه جذاب و خوش رنگ برای ترکیب با این شلوار و کفش انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم اگر رنگ شلوار جین روشن است؛ سراغ پیراهن رنگ روشن بروید و اگر شلوار جین رنگی تیره دارد، از بلوزها یا پیراهن های رنگ تیره استفاده کنید تا هارمونی به دست بیاید و استایل بچه ها را جذاب تر کند. اسنیکرز یکی از بهترین انواع کفش پسرانه برای بهار و تابستان است که در این استایل نیمه اسپرت کاربرد خواهد داشت. معمولا بهتر است برای خرید این کفش سراغ رنگ سفید با جزئیات بچگانه بروید که قابلیت ست شدن با انواع رنگ ها را دارند. این ترکیب بسیار شیک خواهد بود و برای استفاده بهاری و تابستانی ایده آل است.

استایل خیابانی پسرانه

پیراهن چهارخانه و کت تک

برای اینکه بتوانید یک استایل راحت اما خیلی زیبا برای پسر کوچولویتان بسازید و مرد کوچک تان را جذاب تر از همیشه کنید، خوب است که یک کت تک پسرانه برای او تهیه کنید. وجود یک کت تک راحت یک برگ برنده مهم برای مادر و پدرهایی است که دوست دارند با تعداد کمتر لباس، تنوع بیشتری ایجاد کنند. برای ساختن این استایل کافی است شلوار جین، پیراهن چهارخانه و کت تک را در طیف رنگ های مکمل یا هم خانواده انتخاب کنید و آن را با یک جفت کفش راحتی مثل اسنیکرز یا کالج پسرانه همراه کرده و از نتیجه لذت ببرید.

استایل زمستانی کودکانه

پیراهن چهارخانه و کت و شلوار

اگر یک موقعیت رسمی برایتان پیش آمد و خواستید آن را با استفاده از پیراهن چهارخانه مدیریت کنید، کافی است یک دست کت و شلوار و یک پاپیون جذاب به آن اضافه کنید. معمولا کراوات برای ست های رسمی کودکانه پیشنهاد نمی شود و به نوعی با مزه بودن استایل بچه ها را به جدیتی بزرگسالانه تبدیل می کند. به همین دلیل استفاده از پاپیون توصیه می شود. می توانید رنگ پاپیون را بر اساس رنگ های به کار رفته در پیراهن انتخاب کنید؛ حتی اگر این رنگ رنگ اصلی خطوط و خانه ها نباشد. برای تکمیل این استایل از یک جفت کفش پسرانه رسمی کمک بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (599 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان