دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

ایده های ناب رمانتیک برای سورپرایز عشقتان در ولنتاین 

دوشنبه، 07 بهمن 1398
ساعد نیوز: آیا برای ولنتاین امسال تصمیم دارید عشقتان را سورپرایز کنید؟ آیا در ذهنتان به دنبال ایده های ناب می گردید که به واسطه آن ها بتوانید عشقتان را خوشحال کنید. در این مطلب یکسری موارد مهم را به شما می گوییم تا بتوانید با انجام آن ها عشق تان را شاد کنید.

روز ولنتاین بدون تکنولوژی

همه آدم ها مخصوصا دختر پسرهای جوان دوست دارند از لحظاتی که کنار یکدیگر هستند لذت ببرند و بهترین استفاده را کنند. به خاطر همین دوست ندارند عشق شان زمانی که کنارشان هست مدام تلفن همراه خود را چک کند و در دنیای مجازی باشد. البته این خواسته کاملا طبیعی است که همه ما طرفدار آن هستیم. به خودتان قول دهید که ولنتاین امسال بدون تکتولوژی باشید یعنی گوشی و اینترنت ممنوع. اگر شما خودتان گوشی موبایلتان را کنار بگذارید مسلما عشق شما هم همین رفتار را خواهد داشت. پس روز عشق را در دنیای واقعی و به دور از هیاهوی دنیای مجازی باشید. آن وقت است که حس می کنید زندگی با تمام واقعیتهایش و به دور از دنیای مجازی چقدر زیباست.

برای همسر خود یازده شاخه گل رز قرمز و یک رز مصنوعی بخرید.

رز مصنوعی را در وسط گلهای رز طبیعی جای دهدی به آن کارت تبریک وصل کنید که روی آن نوشته
شده باشد: تا زمانی که اخرین رز پژمرده شود دوستت خواهم داشت.

جعبه خاطرات درست کنید!

خاطرات شیرین مشترکتان را روی کاغذ های کوچک نوشته و داخل یک جعبه ی زیبا قرار داده و به او هدیه دهید. مطمئن باشید بهترین هدیه ای است که تا به امروز دریافت کرده است!

کنسرت و سینما برای روز ولنتاین

یکی از ایده های جالب که باعث خوشحالی عشقتان می شود این است که می توانید یک بلیط سینما و یا کنسرت مورد علاقه عشقتان را تهیه کنید و روز ولنتاین را به جای کافه رفتن در سینما بگذرانید.

اگر مدتی است که در فکر دادن پیشنهاد ازدواج به عشقتان هستید، ولنتاین فرصت بی نظیر و به یاد ماندنی است تا این تصمیم زیبا را با او در میان بگذارید

کارت تبریک عاشقانه ولنتاین

اگر استعداد و خلاقیت خوبی دارید کارت تبریک ولنتاین امسال را خودتان درست کنید. چون اکثر افراد برای آنچه که کار دست باشد ارزش و علاقه ی بیشتری قائل هستند. یک کارت پستال زیبا درست کنید و درون آن نامه ای زیبا و عاشقانه با دست خط خودتان بنویسید.

روی کاغذ رنگی های کوچک، جملات عاشقانه بنویسید و به آینه بچسبانید تا وقتی از خواب بیدار می شود غافلگیر شود.

تماس غافل گیرانه روز ولنتاین

باید در ساعتی که می دانید عشق تان انتظارش را ندارد با او تماس بگیرید و روز عشق را به او تبریک بگویید و غافلگیرش کنید. می توانید علاوه بر تبریک گفتن تلفنی آهنگ و یا شعری که عشقتان دوست دارد را برای او بخوانید.

واگذاری تصمیمات به خانم ها در روز عشق

برای اینکه روز ولنتاین خوبی داشته باشید با مشورت یکدیگر تصمیم بگیرید. مثلا برای تصمیم گیری اینکه به کدام رستوران بروید و چه غذایی بخورید خانم ها اولویت دارند. بهترست برای آن روز پر از عشق این مدل تصمیم گیری ها را به خانم ها واگذار کنید.

خانه تان را با تزیینات عاشقانه بیارایید!

آشپزی خانم ها در روز ولنتاین

یکی از کارهای فوق العاده جذابی که خانم ها می توانند در روز ولنتاین برای عشق خود انجام دهند آشپزی کردن است. می توانید برای آن روز کیک، دسر و یا غذای مورد علاقه عشق خود را بپزید و با این کار او را سورپرایز کنید.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید