دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران و کرج بهترین راهکار درمان زردی 

چهارشنبه، 17 شهریور 1400
ساعدنیوز: مواردی چون انتخاب پرستار سالمند در کرج و پرستار کودک و اجاره دستگاه زردی نوزاد اورجینال معمولاً توسط مؤسسات با هزینه‌های مختلف قابل انجام است. درصورتی‌که شما هم دغدغه انتخاب یک دستگاه فتوتراپی را دارید باید به چند نکته کلیدی و مهم توجه کنید.

مواردی چون انتخاب پرستار سالمند در کرج و پرستار کودک و اجاره دستگاه زردی نوزاد اورجینال معمولاً توسط مؤسسات با هزینه های مختلف قابل انجام است. درصورتی که شما هم دغدغه انتخاب یک دستگاه فتوتراپی را دارید باید به چند نکته کلیدی و مهم توجه کنید.

فراموش نکنید که یکی از اصلی ترین بیماری هایی که کودکان و نوزادان در بدو تولد با آن روبرو هستند مربوط به زردی می باشد.

این عامل درصورتی که کنترل نشود می تواند موجب خطرات بسیار زیادی شود. در صورت که به خوبی از این دستگاه های رفع زردی استفاده نشود کودک در آینده و در سنین بالاتر دچار حمله های عصبی و مشکلات شدید مغزی می گردد.

به همین علت حساسیت پدر و مادرها بخصوص در مواردی که تجربه ای ندارند در مورد انتخاب انواع این دستگاه بسیار زیاد است.

شرایط استفاده از دستگاه فتوتراپی

برای استفاده از دستگاه زردی نوزاد فرزند شما باید شرایط مناسبی داشته باشد.

در مورد نوزادی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشته باشد امکان استفاده از دستگاه فتوتراپی کودک در منزل وجود دارد.

توجه کنید که فرزند شما طبیعی و رسیده باشد یعنی او مشکل و نارسایی در هنگام تولد نداشته و این مورد در نوزادان از نظر علمی زمانی تأیید می شود که سالم بوده و در هفته ۳۷ و بالاتر و پیش از موعد متولد نشده باشد. در این صورت وزن نوزاد نیز باید بالای ۲۵۰۰ گرم باشد. در غیر این صورت حتی اگر قصد استفاده از دستگاه فتوتراپی را دارید بهتر است که در بیمارستان باشد.

انتخاب بهترین شرکت اجاره دستگاه زردی نوزاد

شروطی نیز وجود دارد که سبب می شود دستگاه فتوتراپی مناسب را انتخاب کنید. اولین این که، توجه به شرکتی که این خدمات را ارائه می دهد داشته باشید. روش کار زردی کلینیک به این صورت است که دستگاه زردی را خریداری و سفارش داده و پس از آن با تحویل در ازای دریافت مبلغی آن را به مشتری اجاره می دهد.

البته که این شرکت در مورد اطمینان صحت عملکرد دستگاه ها پس از هر بار مصرف آن را مورد بررسی قرار می دهد و در واقع اگر می خواهید اجاره دستگاه زردی نوزاد را انجام دهید باید بدانید که پس از هر بار استفاده باید سرویس شده و عملکرد آن ها به طور دقیق تست شود.

ویژگی های شرکت باکیفیت ارائه دهنده خدمات فتوتراپی

ویژگی هایی وجود دارد که با استناد از آن ها می توانید بهترین دستگاه زردی نوزاد را در بازار ایران انتخاب کنید.

یکی از مسائل مربوط به اورجینال و باکیفیت بودن دستگاه و ساخت دستگاه توسط تکنولوژی ها و شرکت های معتبر می باشد. در غیر این صورت استفاده از دستگاه هایی که دست ساز بوده و یا قطعات آن ها توسط افراد غیرحرفه ای تعویض و تعمیر گردیده است می تواند خطرسازترین مسئله در این زمینه باشد.

همین طور این شرکت ها سرویس های رایگانی نیز به مشتری ارائه می دهند و که می توانید ابزارهایی مانند چشم بند ضد نور و تست دستگاه را نیز از آن ها بخواهید. ضمن این که خدمات پس از فروش مؤسسه ای که قصد اجاره دستگاه زردی نوزاد از آن را دارید نیز مهم است.

بالاخره ممکن است شما لازم داشته باشید که در مورد دستگاه زردی نوزاد سؤالاتی داشته باشید که بخواهید از شرکت ارائه دهنده خدمات بپرسید.

خدمات نصب و راه اندازی دستگاه زردی نوزاد

در مورد دریافت این خدمات و نصب آن در محل نیز می توانید از شرکت زردی کلینیک کمک بگیرید. البته راه اندازی و اجرا و استفاده از دستگاه های زردی کودک بسیار آسان است. درصورتی که نیاز به جمع آوری پس از اتمام درمان دارید این سرویس ها توسط شرکت به شما به صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن ارائه می گردد.

در مورد کرایه دستگاه زردی، شما فاکتورهای مختلفی را باید بررسی کنید. نخست این که میزان زردی نوزاد عدد بیلی روبین را حتماً جویا شوید. باید عرض کنیم که آزمایش خون بهترین روش تعیین این عدد است. درصورتی که میزان بیلی روبین بالاتر از حدی باشد قطعاً بهتر است که کودک شما بستری شده و تحت نظر پزشک معالج اطفال و متخصص در این زمینه باشد.

اجاره شبانه روزی دستگاه فتوتراپی

قطعاً برای استفاده از این دستگاه ها نیاز به چندین شبانه روز و مداومت استفاده وجد دارد. شرکت هایی که امکان ارائه این خدمت در اسرع وقت و طبق سفارش شما را نداشته باشند انتخاب خوبی نخواهند بود.

ضمن این که در زمان درمان زردی این دستگاه تماماً متصل به برق است. درصورتی که مشکلی در اتصالات وجود داشته باشد سبب خطرات و مشکلات جبران ناپذیری می شود. پس برای سلامت نوزاد خودتان هم که شده بهتر است اجاره دستگاه فتوتراپی یا همان زردی نوزاد را از یک مرکز معتبر انجام دهید.

درصورتی که هنوز در مورد اجاره دستگاه زردی سردرگم هستید و نمی توانید بهترین مدل مناسب خود را انتخاب کنید. باید بگوییم که برند های مرجع خاصی در این زمینه وجود ندارند که توسط ما معرفی شوند. اما داشتن گارانتی و استفاده از سیستم الکترونیکی پیشرفته مواردی است که در ظاهر این دستگاه ها قابل جستجو می باشد.

نحوه محاسبه قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد عموماً در کشورمان توسط شرکت ها انجام می شود و شما هزینه کامل را حتی می توانید در ابتدا پرداخت کنید. این بستگی به انعطاف شرکت در ارائه خدمات خواهد داشت.

ضمن این که فریب شرکت هایی که اجاره دستگاه فتوتراپی را با قیمت بسیار پایین نسبت به بازار انجام می دهند را نخورید. آن ها معمولاً از مدل های نامعتبر و اجناس و قطعاتی بی کیفیت استفاده می کنند. و برایشان تفاوتی ندارد که دستگاه موردنظر عملکرد مناسبی خواهد داشت یا خیر.

چرا از دستگاه فتوتراپی در خانه استفاده کنیم؟

یکی از اولین و مهم ترین شروط مربوط به دوره زمانی است که کودک دچار زردی می شود. حضور مادر کنار نوزاد و هر لحظه نیاز مبرم به شیر مادر از جمله مهم ترین دلایلی است که شما را مجاب می کند قدام اجاره دستگاه زردی نوزاد نمایید.

ضمن این که بیماری کرونا هر روز در حال افزایش شدت است. و خطرات زیادی را برای هم وطنان ما آفریده است. بهتر است شما در این شرایط فرزندتان و خودتان را از این عارضه دور کنید. و از این دستگاه در منزل با بهترین و ایده آل ترین شرایط به دوراز هرگونه فشار و استرس استفاده کنید.

البته که در خانه نیز باید سطح بیلی روبین کودک شما مدام بررسی و چک شود و اگر در این مورد اطلاعات لازم را ندارید از تیم پشتیبانی مؤسسه اجاره دستگاه زردی کمک بگیرید. در نهایت شدت اشعه تابش این لامپ ها در فاصله ای مناسب انجام گیرد. و حداقل ۱۲ میکرو وات شدت موردنیاز برای درمان بیلی روبین در کودکان است که به آن توجه نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی