دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

اجبار دانش آموز به خوردن غذای داخل سطل زباله + فیلم 

پنجشنبه، 07 بهمن 1400
کد خبر: 189671
ساعدنیوز: کارمند مدرسه ابتدایی که یک دانش آموز را مجبور به خوردن غذا از داخل سطل زباله کرده بود به همراه مدیر مدرسه اخراج شدند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به گزارشات پس از آنکه این دانش آموز غذایی را که مورد علاقه اش نبود به داخل سطل زباله ریخت از سوی کارمند مسئول تقسیم غذا مجبور به خوردن دوباره آن شد.

در ابتدای این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می شود این دانش آموز غذا را به داخل سطل زباله می اندازد. لحظاتی بعد این زن آن را از داخل سطل برداشته و با پاک کردن آن این دختر ۹ ساله را مجبور به خوردن آن می کند. بنا به گفته وکیل خانوادگی این دانش آموز، این کارمند مدرسه ابتدایی پالم در لوراین واقع در ایالت اوهایو از مقابل میز دانش آموز عبور کرده و با بازگردان بسته غذا به این کودک، او را مجبور به خوردن آن می کند.

بنا به گفته «لاتوشا ویلیامز»، مادر کودک، دختر او پس از خوردن این بسته غذا بیمار شد. اما این تمام ماجرا نبود. در ادامه ماجرا، مادر کودک که مجبور به پرستاری از دختر بیمارش در خانه شده بود شغل خود را از دست داد. پس از آنکه خانم ویلیامز شکایتی را بر علیه این مدرسه مطرح کرد مسئولان آن این ویدئو را روز چهارشنبه منتشر کردند. بنا به گفته خانم ویلیامز رفتار دخترش تغییر کرده و از بازگشت دوباره به مدرسه وحشت دارد.

خانم ویلیامز به ۱۹ News گفت: «این اتفاق همه خانواده ام را تحت تاثیر قرار داده است. (رفتار) دخترم تغییر کرده است و مثل سابق رفتار نمی کند. او حتی نمی خواهد دیگر به مدرسه برگردد.»

گفتنی است؛ اکنون گزارش هایی در مورد اخراج مدیر و و کارمند مربوطه منتشر شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی