دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

عجیب اما واقعی: بازیکنان تیم حریف به نشانه اعتراض پنالتی ها را خراب کردند +فیلم/ فقط اون آخریه که بیخیال می زنه بیرون 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: در ال‌کلاسیکوی فوتبال ونزوئلا، بازیکنان تیم میهمان در اقدامی اعتراضی تصمیم گرفتند که ضربات خود را به عمد بیرون بزنند!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ال‌کلاسیکوی فوتبال ونزوئلا بین کاراکاس اف سی و دپورتیوو تاچیرا که مربوط به پنجمین هفته لیگ دسته اول فوتبال این کشور بود، جنجالی و بحث برانگیز شد و پایانی غیرمنتظره هم داشت. یک گل که به شکل مشکوکی رد شد و مورد قبول واقع نشد، باعث اعتراض غیرمعمول بازیکنان کاراکاس شد و آنها تصمیم گرفتند در پایان بازی به عمد پنالتی‌ها را بیرون بزنند.

این دیدار که در 90 دقیقه با نتیجه 1-1 به پایان رسیده بود، پایانی جنجالی و پرتنش داشت. کاراکاس به عنوان میهمان در دقیقه 35 به گل نخست رسید و سپس دپورتیوو تاچیرا قبل پایان نیمه بازی را به تساوی کشاند که باعث شد جو ورزشگاه متفاوت شده و امیدواری‌ها به پیروزی زیاد شود اما بازی حواشی زیادی در ادامه داشت.

در نیمه دوم گل کاراکاس مردود اعلام شد تا اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم را باعث شود. یک آفساید مشکوک کاراکاس را از گل پیروزی محروم کرد. تصمیم داوری مورد انتقاد شدید آنها قرار گرفت به طوری که داور دو بازیکن کاراکاس را اخراج کرد و این تیم بازی را 9 نفره به پایان رساند.لازم به ذکر است که مسابقات لیگ ونزوئلا زمانی که با تساوی به پایان می‌رسد، برنده در ضربات پنالتی مشخص می‌شود.

در پنالتی‌ها اما اتفاقی عجیب رخ داد. بازیکنان کاراکاس در اعتراض به آنچه که ناعدالتی می‌دانستند، همه ضربات حود را از دست دادند. برخی به بیرون زدند و برخی دیگر ضربه را به آرامی زدند تا گلر به راحتی آن را مهار کند. یک حرکت اعتراضی شاید دیده نشده در تاریخ فوتبال.

همچنین دروازه‌بان کاراکاس نیز بی‌حرکت می‌ایستاد تا بازیکنان تاچیرا ضربات خود را گل کنند.

تساوی 1-1 در وقت قانونی و اتفاق غیرمعمول در ضربات پنالتی پایانی تلخ برای کاراکاس داشت و احتمالا باید منتظر عواقب آن و جرایمی باشد که فدراسیون فوتبال ونزوئلا اعمال خواهد کرد. تاچیرا نیز با این پیروزی صدرنشین ماند و اختلافش با تیم دوم را به 5 امتیاز افزایش داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
ابراز احساسات به سبک ایران باستان/ استوری احساسی الناز شاکردوست برای امیر آقایی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گفتگو با تنها روحانی بدنساز ایران / من نسل Z روحانیتم! / ممکن است خلع لباسم کنند
قدردانی هادی چوپان از همسرش : اگه 5 تا هادی چوپانم بیاد نمیتونه کارای روزانه همسرم رو بکنه ، روزی 8 وعده غذا می پزه