دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

اکبر عبدی: این مریضیای جدید از دوره آقای روحانی شروع شده/ الان جای ما با آقای روحانی عوض شده ماشالا هر ده تا کانال روحانیه و رفیقاش!+فیلم 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از گفتوگوی هنرمند محبوب کشورمان آقای اکبر عبدی را با امیر نوری و مجید صالحی می بینید که صحبت های جالبی درباره آقای روحانی رد وبدل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، اکبر عبدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 4 شهریور 1339 در محله نازی آباد متولد شد. و دارای مدرک دیپلم در رشته نمایش های آماتوری در سال 1358 است و علاوه براین دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می باشد.

پدر اکبر عبدی اهل یکی از روستاهای اردبیل و مادرش متولد تهران و خیاط بوده است. او دارای یک خواهر و 4 برادر بود که یکی از برادرانش به دلیل جانبازی و شیمیایی شدن در جنگ ایران و عراق در سال 1380 به شهادت رسید.

اکبر عبدی با دختردایی خود ازدواج کرده و یک دختر به نام المیرا حاصل این زندگی مشترک می باشد که در برخی از فیلم و سریال ها به همراه پدر نقش آفرینی کرده است.

اکبر عبدی در سالهای اخیر پدر بزرگ شده و نوه ای به نام سام دارد.

ویدئویی از حضور اکبر عبدی در برنامه مجید صالحی را مشاهده می کنید که آقای بازیگر می گوید که به جای اینکه ما در تلویزیون باشیم آقای روحانی در شبکه های مختلف حضور دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با فیلم سینمایی «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی
همه هنرمندان و بازیگران ایرانی که تخت جمشید را برای لوکیشن عکاسی انتخاب کردند/ از نرگس محمدی و همای سریال پایتخت تا الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پست احساسی پسر هادی چوپان برای گرگ پارسی +عکس/ ماشالله عجب بدنی به هم زده