اخبار استخدامی برای مهندسین مکانیک

  یکشنبه، 27 شهریور 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
اخبار استخدامی برای مهندسین مکانیک
ساعدنیوز : اخبار استخدامی برای مهندسین مکانیک !! تقریباً هر محصول یا خدماتی که در زندگی مدرن امروزی مشاهده می‌کنید، توسط مهندسان مکانیک خبره ساخته و یا طراحی شده است. همین موضوع باعث شده که در میان آگهی‌های استخدامی‌ای که شرکت‌ها و سازمان‌ها منتشر می‌کنند، آگهی‌های مربوط به مهندسان مکانیک نیز دیده شود.

تقریباً هر محصول یا خدماتی که در زندگی مدرن امروزی مشاهده می کنید، توسط مهندسان مکانیک خبره ساخته و یا طراحی شده است. همین موضوع باعث شده که در میان آگهی های استخدامی ای که شرکت ها و سازمان ها منتشر می کنند، آگهی های مربوط به مهندسان مکانیک نیز دیده شود.

در حال حاضر نیز، شرکت های بسیاری به دنبال استخدام مهندسان مکانیکِ باتجربه و البته متخصص هستند تا بتوانند با کمک آنها و استفاده از فناوری، نیازهای انسان را رفع کنند. اگر به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید، می توانید لیستی از جدیدترین آگهی های استخدامی خصوصا آگهی های استخدام مهندس مکانیک را مشاهده کنید. این آگهی ها بر اساس شهر، صنعت، رده سازمانی و میزان تحصیلات قابل فیلتر هستند و به همین خاطر، می توانند در جستجوی شغلی خود هدفمند عمل کنید.

در ادامه برخی از شرکت هایی که اقدام به انتشار آگهی های استخدام مهندسی مکانیک سیالات در سایت کاریابی ایران تلنت کرده اند را نام خواهیم برد و به شما خواهیم گفت که صنعتی که این شرکت ها مشغول به کار هستند، چیست.

شرکت هایی که به دنبال استخدام مهندس مکانیک هستند

بیشتر شرکت هایی که در میان منتشرکنندگان آگهی استخدام دیده می شوند، در صنایعی مانند صنایع تولیدی، صنعت پتروشیمی، صنایع دارویی و صنعت خودروسازی هستند. برخی از این شرکت ها که نام آنها در میان منتشرکنندگان آگهی استخدام دیده می شود به شرح زیر است:

  • اکسیر نوین فرآیند آسیا - تولیدی
  • آردین پژوهش معدن سجاد - تولیدی
  • مهندسی انر شیمی - نفت و گاز
  • تاراطرح - تولیدی
  • پترو شیمی سلمان فارسی - نفت و گاز
  • تامین تجهیز توربین ایرانیان - تولیدی
  • تکامل صنعت منیری - تولیدی
  • ماشین رود پارس اراک - تولیدی
  • شیدآرین کیش - نفت و گاز
  • مهندسی و خدماتی هیدرولیک کاران - تولیدی
  • گسترش فن آوری سیستم های لوله کشی ایرانیان - تولیدی
  • مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان - تولیدی
  • سایبر صنعت - نفت و گاز
  • طراحی و ساخت لینیتا - تولیدی
  • نکو بهینه ماشین - تولیدی
  • اینترنشنال پترو اسماری - نفت و گاز
  • سازه پردازی ایران - نفت و گاز
  • شرکت سازنده توربو کمپرسور - تولیدی
  • اکتوورکو - دارویی
  • فکور صنعت تهران - ساختمانی/ساخت و ساز

این شرکت ها، تنها بخش کوچکی از شرکت هایی هستند که برای استخدام مهندسان مکانیک خبره اقدام به انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت کرده اند. سمت شغلی برای بیشتر این آگهی های استخدامی مهندس مکانیک است، اما در این میان سمت های شغلی مانند کارشناس ارشد مهندسی مکانیک، مهندس تعمیر و نگهداری مکانیک، مهندس طراحی مکانیک، مهندس ارشد مکانیک، کارشناس مهندسی مکانیک، کارشناس طراحی سازه های مکانیکی، مهندس ساخت و تولید، مهندس برنامه ریزی تولید، سرپرست واحد طراحی و مهندسی و مواردی از این دست نیز دیده می شود.

شرح شغلی مهندس مکانیک در این آگهی ها چیست؟

شرح شغلی مهندسان مکانیک از صنعت به صنعتی دیگر و حتی شرکت به شرکتی دیگر متفاوت است. اما برای نشان دادن برخی از کارهایی که یک مهندس مکانیک در یک موقعیت شغلی می دهد، شرح شغلی یکی از آگهی های استخدامی منتشرشده در ایران تلنت را نشان می دهیم. این وظایف یک مهندس مکانیک است که در آگهی شغلی شرکتی فعال در صنعت تولیدی آمده است:

  • طراحی: ماشین ها و دستگاه هایی که هر نوع محصولی را ساخته و بسته بندی می کنند، تجهیزات گردنده مانند پمپ ها، فشرده سازها (کمپرسورها)، دمنده ها، توربوماشین ها (توربین ها)، موتورهای درون سوز، مخزن های تحت فشار، رآکتورها، مبادله کن های گرمایی، دیگ های بخار، سامانه های لوله کشی، وسیله های نقلیه مانند خودرو، کامیون، اتوبوس، هواپیما، قطار وغیره، تجهیزات حمل مواد مانند تسمه نقاله ها، روبات ها و طراحی کنترلر برای سیستم های دینامیکی.
  • تحلیل: شکست و فرسودگی دستگاه ها، بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان قطعات، سیستم های انتقال حرارت، ارتعاشات مکانیکی، آکوستیک و پیزوالکتریک.
  • ساخت و تولید: فرایندهای ماشین کاری سنتی، فرایندهای ماشین کاری غیر سنتی، فرایندهای شکل دهی شامل شکل دهی ورقی و حجمی، طراحی و ساخت قالب ها و قیود، روش های اتصال و جوشکاری، عملیات حرارتی، روش های ریخته گری، مترولوژی و سیستم های اندازه گیری.
  • کنترل کیفیت: آزمایش کیفیت، امنیت و قابلیت اطمینانِ فرآورده ها، دستگاه ها و فرایندها.

چگونه می توان برای این فرصت های شغلی اقدام کرد؟

برای مشاهده تمام این آگهی های شغلی می توانید به ایران تلنت مراجعه کنید. فراموش نکنید که این شرکت ها برای این فرصت های شغلی ممکن است تنها این ماه آگهی داشته باشند. بنابراین، خیلی سریع اقدام به ساخت و یا به روز رسانی رزومه خود در سایت کاریابی ایران تلنت کنید و بعد آن را برای این فرصت های شغلی ارسال کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (200 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (148 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (95 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (68 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (24 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....