دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

اخبار داغ امروز 11 تیر ماه 1402 

یکشنبه، 11 تیر 1402
کد خبر: 346457
اخبار داغ روز ایران و جهان را در ساعدنیوز بخوانید

تهدید سنگین اصلاح طلبان توسط باهنر

11 تیر 1402، 12:47

اولین پرواز تهران - قاهره تا 45 روز دیگر

11 تیر 1402، 11:50

محتوای خبر

صدها نوزاد و کودک خردسال در پشت میله‌های زندان/ نگرانی درباره کودکان مادران سیاسی در ترکیه

11 تیر 1402، 10:31

به گزارش ایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرانکفورتر روندشاو، وضعیت حقوق بشر در ترکیه به طور پیوسته رو به وخامت بوده و به ویژه در زندان ها چشمگیر است. هزاران کودک از جمله نوزادان و کودکان خردسال در پشت میله های زندان هستند. به گزارش مجله اینترنتی Serbestiyet، 2076 خردسال بین 12 تا 18 سال در بازداشت هستند. این مجله به نقل از وزارت دادگستری ترکیه (تا تاریخ اول مارس 2023) گزارش می دهد که 396 بازداشتی بین صفر تا شش سال دارند که به همراه مادران خود بازداشت شده اند. جزئیات بیشتر

راه‌اندازی سامانه رصد دین‌داری و اخلاق مردم

11 تیر 1402، 10:30

ساعد نیوز: براساس ماده 75 لایحه برنامه هفتم توسعه، دولت قرار است سامانه‌ای برای رصد و سنجش مستمر دین‌داری، سطح معنویت، اخلاق و سبک زندگی مردم راه‌اندازی کند. جزئیات بیشتر

پشت‌پرده ویزا ندادن آمریکا به والیبالیست‌های ایران؛ پای خدمت سربازی در سپاه در میان است؟

11 تیر 1402، 8:45

بحث محل خدمت همان شایعه‌ای است که چند‌سالی دردسرساز شده و روی صدور ویزای آمریکا اثرگذار است. پیش از این عنوان شده بود که در قوانین جدید، آمریکایی‌ها به ایرانی‌هایی که خدمت سربازی‌شان را در سپاه انجام داده‌اند، به‌سختی ویزا می‌دهد.

مجلس انقلابی مخالف توافق است!

11 تیر 1402، 8:43

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کمیسیون محرز شد که توافق انجام شده بین سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی خلاف قانون و تاکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر عدم تخطی از قانون اقدام راهبردی است.

علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و معاونان این سازمان گفت:

پس از استماع گزارش رئیس سازمان انرژی اتمی، برای اعضا کمیسیون محرز شد که توافق صورت گرفته، خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از این قانون است که ایشان این موضوع را در دیدار با داشنمدان و مقامات صنعت هسته ای تصریح فرمودند.

در حالی که جمهوری اسلامی ایران خود را مکلف به همکاری و تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب مقررات پادمانی دانسته و با توجه به اینکه بر اساس تأکید رهبری معظم انقلاب نباید تعهدات فرا پادمانی را پبذیرد متأسفانه بر اساس بیانیه آژانس حدود 10 دوربین فراپادمانی در کارگاه تولید سانتریفیوژ در سایت اصفهان نصب شده است.

همچنین 2 دستگاه EMD در تأسیسات فردو و نطنز جهت نظارت برخط غنی سازی برای اولین بار در جهان بدون کسب مجوزهای قانونی از مراجع مربوطه قرار گرفته که این موضوع نه تنها خلاف مصوبه مجلس بلکه فراتر از تعهدات برجامی است چرا که در برجام اندازه گیری سطح غنی سازی، دستگاه OLEM ذکر شده از این رو باید روشن شود این 2 دستگاه چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

در این جلسه علیرغم تأکید کمیسیون اصل نود و دیگر نمایندگان مجلس جهت اطلاع ازجزئیات توافق، مشخص شد که مجلس هیچ اطلاعی از جزئیات متن توافق که خلاف قانون و تعهدات فراپادمانی بوده، ندارد و امکان نظارت بر قانون مجلس نیز وجود ندارد.

ازدواج آقای شهردار با یک کروکودیل!

11 تیر 1402، 8:42

شهردار شهر مکزیکو در راستای یک رسم قدیمی برای پربارتر شدن سال زراعی با یک کروکودیل ازدواج کرد و او را بوسید.

(ویدئو) دردناک‌ترین تصویر از حیات وحش ایران؛ هلیا تنها توله‌اش را نوازش می‌کند

11 تیر 1402، 8:38

ظهر سه‌شنبه، 6 تیرماه، جسد یوز ماده‌ای در جاده میامی سبزوار پیدا شد. این یوز ماده فرزند هلیا، یوز مادر ایرانی بود که دو توله داشت. این حادثه در فاصله سه ماه از کشته شدن یوز دیگری که باردار نیز بود، در همین جاده رخ داده است.

اکنون در رسانه‌های اجتماعی، ویدئو‌هایی از هلیا و تنها توله‌اش منتشر می‌شود که در حوالی منطقه تصادف توله‌اش، به دنبال او می‌گردد.

جعفر پناه‌پور با انتشار این ویدئو نوشت «این تصویر قطعا دردناک‌ترین تصویری ا‌ست که از طبیعت ایران منتشر شده است.»

واکنش حجت الاسلام صدیقی به شوخی اخیر حجت‌الاسلام قرائتی درباره گریاندن مردم

11 تیر 1402، 8:33

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به شوخی اخیر حجت‌الاسلام قرائتی که گفته بود؛ "همسرم می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند امام زمان(عج) ظهور می‌کند"، واکنش نشان داد. صدیقی گفت: من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را دعا می‌کنم.

مقام معظم رهبری با بخشودگی سنوات و اضافه خدمت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح موافقت کرد

11 تیر 1402، 8:24

به استناد مصوبه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و به میمنت عید سعید غدیر خم، اضافه خدمت سنواتی 3 و 6 ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولین وظیفه غایبی که تا تاریخ 1402/7/1 خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی نمایند، مورد بخشش معظم له قرار گرفت. جزئیات بیشتر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب