ساعدنیوز
ساعدنیوز

اخبار جدید پولکادات و اتریوم در هفته اخیر را بدانید!

  پنجشنبه، 08 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
اخبار جدید پولکادات و اتریوم در هفته اخیر را بدانید!
ساعدنیوز : اخبار جدید پولکادات و اتریوم در هفته اخیر را بدانید!!طبق بررسی‌های به دست آمده از کیف پول من، پولکادات و اتریوم از قدیمی‌ترین رمز ارزهای بازار هستند که اخیرا با تقاضای فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده‌اند. اطلاع از اخبار جدید پولکادات و اتریوم در هفته اخیر، کمک زیادی به تحلیل این ارزها و خرید هرچه بهتر آن‌ها می‌کند.

طبق بررسی های به دست آمده از کیف پول من، پولکادات و اتریوم از قدیمی ترین رمز ارزهای بازار هستند که اخیرا با تقاضای فوق العاده ای روبه رو شده اند. اطلاع از اخبار جدید پولکادات و اتریوم در هفته اخیر، کمک زیادی به تحلیل این ارزها و خرید هرچه بهتر آن ها می کند. پولکادات و اتریوم دو نمونه از ارزهایی هستند که در هفته اخیر توجه تحلیلگران زیادی را به خود جلب کرده اند؛ بنابراین اطلاع از اخبار جدید و بررسی نمودار تحلیل تکنیکال این ارزها اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین این رمز ارزها و سایر ارزهای دیجیتالی، برای حل برخی از مشکلات دنیای واقعی، از طریق فناوری بلاک چین کاربرد بسیار مفیدی دارند. در ادامه این گزارش، ضمن اطلاع از اخبار جدید پولکادات و اتریوم در هفته اخیر، به تحلیل و بررسی روند صعودی یا نزولی قیمت این ارزها از طریق تحلیل تکنیکال و وضعیت آن ها در بازار می پردازیم.

آشنایی با پولکادات (DOT)

پولکادات یکی از بلندپروازانه ترین ارزهایی است که رقیبی توانا برای ارزهایی مانند اتریوم و کاردانو محسوب می شود. امروزه بلاک چین ها به صورت جداگانه و مستقل کار می کنند. در واقع توکن پولکادات (DOT) برای متصل کردن چندین بلاک چین به یکدیگر و به عنوان کلیدی برای حل مشکلات بلاک چین به وجود آمده است. در یک تعریف ساده تر، پولکادات نوعی پروتکل شبکه ای است که این امکان را در دسترس سرمایه گذاران قرار می دهد تا داده های دلخواه خود را در میان بلاک چین های مختلف جابه جا کنند. هدف Polkadot ایجاد پیشرفته ترین شبکه در بلاک چین است و در نظر دارد که بلاک چین های مختلف را در شبکه ای واحد یکپارچه کند. همچنین پولکادات شبکه ای از بلاک چین های ناهمگون یعنی پاراچین ها و پاراتریدها را به یکدیگر متصل می کند. زنجیره های ایجاد شده از طریق پولکادات، با اتصال به ریلی چین پولکادات، ایمن می شوند و با استفاده از پل های میان زنجیره ای به شبکه های خارجی اتصال می یابند. پولکادات با یکپارچه کردن بلاک چین ها، به کندی و هزینه بالای تراکنش ها در بازار ارزهای دیجیتال پایان می دهد. این ارز رویای یک بلاک چین برای تمامی امور را در سر ندارد؛ بلکه پولکادات به فکر ایجاد شبکه ای است تا با در اختیار قرار دادن بلاک چین های هماهنگ، امکان برقراری ارتباط میان کاربران را فراهم می سازد. پولکادات با شبکه Web3 غیرمتمرکز ایجاد و با استفاده از بنیاد Web3 توسعه پیدا کرده است. پروژه پولکادات در سال 2017 اجرا شده و در همان سال عرضه اولیه Polkadot به عنوان یکی از موفق ترین ico ها به شمار آمد.

قیمت و تحلیل وضعیت پولکادات در هفته اخیر

رمز ارز پولکادات در سه ماه گذشته بعد از افت 60 درصدی، توانست طی هفت روز بیش از 34 درصد رشد کند. در هفته اخیر این ارز از محدوده 18 الی 19 دلار به محدوده 23.4 (604.904 تومان) الی 24.5 دلار در حرکت بوده و روند رشد مناسبی داشته است. پولکادات در 24 ساعت اخیر حدود 9.86 درصد تغییرات داشته و رتبه 10 ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. 898.470.323 دلار حجم معاملات این ارز و 25.378.526.158 دلار ارزش پولکادات در بازار است. پولکادات در طی یک هفته اخیر، 23.5 درصد و در طی یک ماه گذشته 33.1 درصد روند صعودی داشته است. بالاترین قیمت پولکادات در تاریخ، 54.98 دلار و پایین ترین قیمت این ارز 3.7 دلار بوده است. عوامل مختلفی بر افزایش یا کاهش پولکادات ها نقش اساسی دارند. از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پولکادات ها می توان به بهبود شبکه پولکادات نسبت به شبکه های دیگر مانند اتریوم و کاردانو، توسعه و بهبود شبکه پولکادات، ارائه به روز رسانی های جدید، همکاری با شرکت های مشهور، کاهش کارمزد تراکنش پولکادات و افزایش کاربری توکن دات اشاره کرد.

پولکادات می تواند یکی از بهترین ارزهای سال 2022 باشد!

کریپتو گلوب، کانال یوتیوبی مشهور کوین بیورو (Coin Bureau) است که به تحلیل و تفسیر ارزهای دیجیتال و بررسی رویدادهای بازار رمز ارزها می پردازد. طبق پیش بینی کریپتو گلوب، پولکادات می تواند در سال 2022 سرمایه گذاران و کاربران بازار دیجیتالی را شگفت زده کند. بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، از تحلیلگران مشهور ارزهای دیجیتال، انتظار دارد تا پولکادات در سال 2022 با سرعت معقول، صعود تاریخی قابل توجهی را تجربه کند. این تحلیل گر سرشناس معتقد است که پولکادات در مقایسه با سایر آلت کوین ها قیمت مطمئن تری دارد. کاون صحت بالا و پایین شدن پولکادات در مقابل اتریوم را تایید می کند؛ اما این نکته را نیز ذکر می کند که پولکادات در حال ساختن چشم اندازی صعودی در بلندمدت است.

تصویر

تحلیل گر معروف دیگری به نام گای (Guy) در ویدیوی کوین بیورو از پتانسیل قابل توجه پولکادات سخن گفته و خبر از تبدیل پولکادات به برترین ارز دیجیتال در سال 2022 داده است. گای در توضیحات خود افزوده که پولکادات در سال 2021 نتوانسته انتظار تحلیل گران را با صعود خود برآورده سازد؛ اما انتظار می رود در سال 2022 روند صعودی قابل توجهی داشته باشد. گای گفته که پولکادات علاوه بر ارزهایی مانند اتریوم و بیت کوین، به عنوان محبوب ترین ارز دیجیتال صندوق های سرمایه گذاری نهادی به شمار می آید و در مقایسه با دیگر آلت کوین ها، محبوبیت بسیار زیادی دارد. گوین وود (Gavin Wood)، یکی از بنیان گذاران توکن پولکادات، خبر از کاهش کارمزد تراکنش ها و اتصال به شبکه اتریوم و کاهش کلاهبرداری را بخشی در سال 2022 داده است.

بررسی روند صعودی و نزولی ارز DOT

پولکادات با حمایت طرفداران خود در هفته گذشته رشد بسیار خوبی کرده است. ارز DOT توانسته در هفته اخیر روند صعودی خود را حفظ کند و با قیمت بالاتری خرید و فروش شود. طرفداران پولکادات موفق شده اند تا یک مقاوت مینور در محدوده 20 دلاری را شکست دهند و به همین دلیل می توان انتظار یک حرکت صعودی تا ایجاد مقاومت های ذکر شده را شاهد بود. می توان انتظار داشت هدف اول محدوده در این ارز 24.5 دلار و هدف دوم محدوده 28 الی 30 دلار باشد. اگر روند صعودی متوقف شود و خط به سمت پایین بیاید و روند نزولی رخ دهد، پیش بینی می شود حمایت بعدی در محدوده 19 دلار باشد. در هفته اخیر نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال پولکادات، با تفسیر انواع متغیرها، پیشنهاد به فروش پولکادات ها کرده است.

آشنایی با اتریوم (Ethereum)

ایده اولیه اتریوم در نوامبر سال 2013 میلادی توسط فردی به نام ویتالیک بوترین (VITALIK BUTERIN) مطرح و در ژانویه 2014 این ارز دیجیتالی رسما آغاز به کار کرد. گوین وود، میهای آلیسی، ویتالیک بوترین و آنتونی دی لوریو و چارلز هاسکینسون تیم اصلی توسعه اتریوم بودند که بعدها گوین وود به دلیل اختلاف با بقیه تیم، از توسعه اتریوم جدا شد و پولکادات را راه اندازی کرد. در اوت سال 2014 اتریوم توانست 18.4 میلیون دلار در یک عرضه اولیه، به سرمایه خود اضافه کند. در سال های گذشته اتریوم پیشرفت های زیادی کرد و توانست به روزرسانی های جدیدی ارائه دهد و اتریوم کلاسیک را ایجاد کند. البته مسیر رشد این ارز دیجیتال هموار نبوده و هک DAO در ژوئیه 2016 منجر به سرقت 50 میلیون دلار اتر شد که این اتفاق، تولد اتریوم کلاسیک را رقم زد. در حال حاضر اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا و پلتفرمی برای توسعه نرم افزارهای غیرمتمرکز بر پایه بلاک چین محسوب می شود. هدف اصلی از توسعه پلتفرم اتریوم، ایجاد تعداد محدودی از کدها و پروژه های بلاک چین همراه با قرارداد است. تکنولوژی نوآورانه و پیشرفت های قابل توجه اتریوم، این شبکه را به عنوان پلتفرمی مناسب برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش تبدیل کرده است. همچنین هر چیزی که روی پلتفرم اتریوم ساخته شود، بسیار ایمن باقی می ماند و هیچ کسی اجازه دخالت در آن ندارد که این مورد از مزایای اتریوم محسوب می شود.

تحلیل وضعیت اتریوم

در سال 2020 همه گیری کرونا باعث کاهش ارزهای فیات شد؛ اما این اوضاع در سال 2021 ایده آل تر شد تا جایی که از مرز 1000 دلار عبورکرد. در مارس 2022 قیمت اتریوم اوج گرفت و این ارز با قیمت 2955 دلار در بازارهای ارز دیجیتال معامله می شود. نسخه دوم اتریوم در اواسط سال 2022 راه اندازی می شود و پیش بینی ها حاکی از این است که با انتشار این نسخه، اتر مجددا روند صعودی را تجربه می کند. علاوه بر نسخه ارتقا یافته اتریوم، احتمال دارد از تکنولوژی قرارداد هوشمند و هوش مصنوعی برای انجام تراکنش ها استفاده شود. اگر استفاده از تکنولوژی های گفته شده قطعی شود، امنیت اتریوم بالاتر می رود و این موصوع در تحلیل اتریوم ها اهمیت زیادی پیدا می کند.

قیمت اتریوم در هفته اخیر

ارز اتریوم در هفته اخیر 15.18 درصد افزایش قیمت داشته و به قیمت 3299 دلار رسیده و با قیمت 3292 دلار معامله می شود. مقاومت روزانه اتریوم در محدوده 3233 الی 3360 دلار و مقاومت ماهانه در محدوده 3340 الی 3590 وجود دارد. مقاومت اول در حال شکست است، اما مقاومت دوم قدرت بیشتری دارد. احتمال می رود این اتفاق واکنش شدید قیمت را در پی داشته باشد. پیش بینی ها حاکی از این هستند که اتریوم در قیمت 3350 دلار با واکنش شدیدی همراه خواهد بود. نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال اتریوم پیشنهاد می دهد تا خرید اتریوم در این هفته انجام شود. در حال حاضر Ethereum در بازار به قیمت 3.376.3500 دلار (8.838.947) به فروش می رسد.

تصویر

وضعیت تکنیکال اتریوم؛ مقایسه اتریوم در برابر بیت کوین

این روزها اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال توجه بسیاری از تحلیل گران را جذب خود کرده است. در دو هفته اخیر، هم زمان با صعودی شدن ارزهای دیجیتال، اتریوم توانسته عملکرد تکنیکال بهتری از خود در مقایسه با بیت کوین نشان دهد. رشد قیمت اتریوم به عوامل مختلفی مانند پیشرفت تیم توسعه اتریوم بستگی دارد. تحلیل گران اتریوم با تحلیل و بررسی آمار به دست آمده، خبر از کاهش حجم فعالیت های درون شبکه ای اتریوم را می دهند. همچنین یکی از عوامل مهم افزایش اعتبار اتریوم را می توان توسعه گسترده بلاک چین های مبتنی بر این شبکه عنوان کرد. اتریوم عنوان رقیب سرسخت بیت کوین را از آن خود کرده است. رقیبی که هنوز نتوانسته از لحاظ قیمت از بیت کوین پیشی بگیرد، اما از نظر تکنیکال اوضاع بهتری نسبت به بیت کوین دارد. لازم به ذکر است برخی از تحلیل گران عقیده دارند که آینده اتریوم بسیار بهتر از بیت کوین است.

پایین ترین کارمزد اتریوم در دو سال اخیر؛ 0.5 دلار برای هر معامله

بررسی آمارها نشان می دهد قیمت گس (Gas) در بلاک چین اتریوم به پایین ترین سطح خود از ژوئیه 2020 رسیده است. کارمزد برخی از تراکنش های اتریوم که اهمیت بالایی دارد، به 10 «Gwei» به ازای هر واحد گس رسیده است. هر Gwei معادل 0.000000001 اتریوم است و کارمزد یک تراکنش اتریوم می تواند 50 سنت معادل 0.5 دلار باشد که کارمزدی به صرفه تلقی می شود. ترافیک شبکه اتریوم بسیار زیاد است و روزانه بیش از 1 میلیون تراکنش در اتریوم صورت می گیرد. اگر بخواهیم کاهش کارمزد تراکنش اتریوم را با تقاضای آن مقایسه کنیم، باید بگوییم که هیچ رابطه ای میان این دو عامل دیده نمی شود. در واقع کاهش کارمزد اتریوم به تقاضای این شبکه مربوط نمی شود و تقاضای اتریوم تقریبا در طول زمان ثابت است.

نگهداری پولکادات و اتریوم در بهترین کیف پول

در دنیای ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی وجود دارد. تحلیل تکنیکال این ارزها و بررسی نمودارهای قیمتی، نشان می دهد که برخی ارزها همواره درحال صعود و برخی ارزها همواره در حال نزول هستند. پولکادات و اتریوم از جمله ارزهایی به شمار می آیند که در یک هفته گذشته وضعیت تکنیکال و قیمت خوبی داشته اند. در این روزها که کشورمان با انواع تحریم ها از سوی سیستم های بانکی مواجه است، خرید و فروش و نگهداری امن ارزهایی مانند پولکادات و اتریوم سخت و غیرممکن است.كيف پول من، اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران، به صورت اختصاصی اقدام به ایجاد پلتفرم هوشمند تحت عنوان کیف پول اتریوم کرده است.

سایت کیف پول من با استفاده از مدرن ترین استانداردهای امنیتی وب، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که هرروزه بدون کوچک ترین خطایی هزاران تراکنش واریزی و دریافتی در بستر این وب انجام می گیرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این ارز، تعرفه صفر درصدی آن در نگهداری ارزها است که می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ارزهای دیجیتال خود را به صورت ایمن در کیف پول من نگهداری کنید. سایت کیف پول من بسته به نوع تراکنش، کارمزد دو الی نیم درصدی دریافت می کند که رقم مقرون به صرفه ای تلقی می شود. کلیه افراد حقیقی و حقوقی بالای 19 سال می توانند ارزهای خود را در مدت زمان طولانی حتی برای 10 سال آینده نگهداری کنند و دسترسی همیشگی برای انتقال و دریافت ارزها داشته باشند. برای خرید، فروش و نگهداری بیش از 1200 ارز دیجیتال با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فروش ارز دیجیتال در هر لحظه می توانید به سایت کیف پول من مراجعه کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (441 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (188 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (183 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (173 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (45 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (47 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (40 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (31 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (31 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (26 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (22 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عاشقانه های مینا خانوم برای تولد همسرش بهرام رادان/ اولین تولد آقای بازیگر بعد از بابا شدنش +عکس سورپرایز هوش پران یک پسربچه با ساختن مجسمه زیبای رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان/ چه ذوق و استعداد بی‌نظیری+عکس تولد حیرت انگیز یک سگ عجیب الخلقه با 8 پا و دو بدن مجزا/ سرنوشت این حیوان چه شد؟+عکس (عکس) نگاهی به امضای زیبا رضا گلزار سوپر استار سینما و همسر آیسان خانوم/ چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد خلاقیت خنده دار مرد ایرانی با خواندن فاتحه از روی موتور حماسه آفرید+عکس/مرد حسابی اون خدابیامرز راضی به زحمتت نیست🤣 زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد نگاهی به اتاق کار اصیل و ایرانی پسند بهنام تشکر، نیمای ساختمان پزشکان با دکوراسیون شیک و خاص+عکس گشت و گذاری در خانه لوکس و دلنشین شبنم مقدمی، داور صداتو+ویدیو/ از دکوری های بامزه‌اش در پذیرایی تا بالکنی پر از گل و گیاه😍 اولین روز مادر شدن فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر ناز و گوگولی+عکس آخرین عکس از عاشقانه های کیومرث پوراحمد و همسرش قبل از ماجرای خودکشی نگاهی به کلاس درس پناه، دختر بزرگ شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ با لباس خونگی رفته مدرسه؟ تغییر چهره جالب و باورنکردنی نیما شاهرخ شاهی، ساسان سریال فاصله ها پس از 15 سال+عکس/ انگار جا افتاده تر شده نه؟ (ویدئو) هوش غیرقابل باور یک گوزن برای فرار از زندان/ یکی ازش بپرسه راز موفقیتش چیه؟ کلاس خصوصی رفته یا چی! دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته+ عکس ظاهر متفاوت هدی استواری خانم وکیل نون خ بدون گریم تلویزیونی / مگه داریم این همه تغییر؟+عکس مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! اولین تصویر از خواهر بانو جورجینا همسر رونالدو/مشخصه برای خواهرزاده هاش خاله خوبیه ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ استعداد جالب علیرضا بیرانوند در یاد دادن زبان لری به خارجی ها/ صدبارم ببینی بازم کمه😂+ویدیو سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! سکانس خنده دار حامد آهنگی: وقتی برنده مسابقه میشه و نمیتونه خوشحالیشو کنترل کنه/این بشر عالیه... یک توله خوک ناقص‌الخلقه قربانی تشعشع رادیواکتیو، فاجعۀ «چرنوبیل» +عکس نگاهی به میز عزای لوکس و پر زرق و برق مادر پانته‌آ بهرام با چیدمانی از گلهای طبیعی و شمع +عکس/ روحشون شاد عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم ابتکار جالب داوطلب کنکور انسانی برای مدیریت زمانش سر جلسه امتحان+عکس/ از الان مشخصه رگه هایی از مدیریت توی وجودش هست👌 تیپ متفاوت پاشا جمالی، مهیار «نون خ» در کافه +عکس رونمایی آریا عظیمی نژاد، داور عصر جدید از همسر جوان و کم سن و سالش+عکس/ چه ژست عاشقانه‌ای هم گرفتن رامین رضاییان ستاره تیم ملی و رونمایی از بدن ورزشکاری اش/ ماشالله به این آمادگی +عکس 50 اُمین سالروز تولد ساناز سماواتی، تانیا خانم نون خ در کنار همسرش+ویدئو / چه عاشقانه متفاوتی... ضیافت ناهار خوشمزه مرتضی پورعلی گنجی در یک رستوران ایرانی به صرف کباب و جیگر /چه جای دنجی😍👌+ویدئو تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر/ روحشان شاد آشپزی ماهرانه و میز رنگارنگ نسرین مقانلو برای بازیگران و رونمایی از خونه زندگی شیک و لوکسش/ چقدر کدبانو+عکس عرض ارادت و ابراز علاقه به رهبر معظم انقلاب به سبک پسر 8 ساله یک کارگر+عکس جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! رازهای پنهان زندگی شخصی علی دایی که از آن بی خبرید/ از گیتار نوازی اسطوره تا مستاجری و تسلطش به 5 زبان و.... پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
تیتر امروز   
برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف رازهای پنهان زندگی شخصی علی دایی که از آن بی خبرید/ از گیتار نوازی اسطوره تا مستاجری و تسلطش به 5 زبان و.... قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه/ ثروت فاتحه علم را خواند؟ گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده خوانندگی باورنکردنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا برای تیم پرسپولیس!+ عکس باند رقص مهرداد و غزاله بهانه ای برای سوء استفاده جنسی از دختران ایرانی/ حواشی داغ امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم