اخبار ویرانگر برای دونالد ترامپ

  چهارشنبه، 30 مهر 1399 ID  کد خبر 108678
اخبار ویرانگر برای دونالد ترامپ
ساعد نیوز: اخبار و نظرسنجی های منتشر شده در رسانه های آمریکا نشان می دهد دونالد ترامپ به پایان زودهنگام ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شود و این خبرها برای ترامپ بسیار ویرانگر است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برنا، براساس یک نظرسنجی سراسری در آمریکا؛ جو بایدن نامزد انتخاباتی حزب دموکرات در بحبوحه هشدار گسترده درباره شیوع ویروس کرونا و تقاضای رأی دهندگان برای اقدام گسترده دولت در زمینه اصلاح اقتصاد، ۹ درصد از ترامپ پیش افتاده است.

این نظرسنجی که از سوی روزنامه نیویورک تایمز و کالج سیه نا صورت گرفت در شرایطی است که تنها دو هفته به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و ترامپ تقریبا در هیچ یک از مهمترین موضوع های مورد بحث در انتخابات پیشتاز نیست و در صورت اشتباه نکردن بایدن نامزد دموکرات ها در روز های آینده، فضای اندکی برای بهبود سیاسی در اختیار وی قرار دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین امتیازات دیرینه خود را در مسائل اقتصادی نیز از دست داده است. در حال حاضر رای دهندگان به طور یکسان درباره این دو موضوع مردد هستند، این که بیشتر به ترامپ اعتماد کنند و یا این که امور را به بایدن بسپارند تا اقتصاد را سر و سامان دهد.
همچنین رای دهندگان با اختلاف ۶ درصد به بایدن بیش از ترامپ برای انتخاب قضات دیوان عالی و حفظ قانون اعتماد دارند. همچنین نزدیک به ۲۰ درصد آمریکایی ها معتقدند بایدن بهتر می تواند کشور را متحد کند.

این نظرسنجی نشان داد در مجموع ۵۰ درصد از رای دهندگان احتمالی از آقای بایدن حمایت می کنند، ۴۱ درصد از ترامپ و ۳ درصد نیز برای سایر نامزد ها حمایت خود را اعلام کرده اند.
بیش از همه، این نظرسنجی روشن می کند که حوزه های انتخابیه مهم آماده هستند ترامپ را رد کنند، زیرا آن ها نمی توانند رفتار او را تحمل کنند، از جمله ۵۶ درصد از زنان و ۵۳ درصد از رای دهندگان سفیدپوست با مدرک دانشگاهی گفتند برداشت بسیار نامطلوبی از ترامپ دارند که سطح بی سابقه ای از فقدان محبوبیت رئیس جمهور فعلی را نشان می دهد.
موضع کمرنگ ترامپ در زمینه مسائل اقتصادی و نظم و قانون یک ضربه بزرگ برای رئیس جمهور است که در بخش اعظم تبلیغات انتخاباتی اش به این موضوع تاکید کرده است که دولت بایدن آن ها را فقیر و ناامن می کند. اما این بحث نتوانسته است رای دهندگان را به سمت او سوق دهد. همچنین، طبق این نظرسنجی، تلاش های ترامپ برای تخریب چهره بایدن و غیر قابل قبول کردن وی برای تغییر نظر رای دهندگان نیز موثر نبوده است. ۵۳ درصد از رای دهندگان معتقدند بایدن بسیار مطلوب است. ۴۳ درصد از رای دهندگان چنین دیدگاهی درباره ترامپ دارند.
اکثریت رأی دهندگان گفتند ترامپ را نامطلوب می دانند و ۴۸ درصد او را بسیار نامطلوب می دانند.
ضریب خطا برای این نظرسنجی که از ۱۵ تا ۱۸ اکتبر انجام شد، ۳.۴ درصد است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (334 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (250 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (137 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (128 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (99 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (97 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (61 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (60 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (43 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (39 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (30 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
تصاویر دیدنی از دیزاین مجلل جشن تعیین جنسیت برادرزاده‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری با دیزاین شیک و جذاب/ عمه خانم که دلش پسر میخواست، ببینین نتیجه چی شد
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....