دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

اخبار ضد و نقیض درباره نحوه مرگ آزاده نامداری تکذیب شد 

دوشنبه، 16 فروردین 1400
ساعد نیوز : بر اساس اعلام پزشکی قانونی پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی بر روی پیکر آزاده نامداری در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکار نیوز، بر اساس اعلام پزشکی قانونی پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی بر روی پیکر آزاده نامداری در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

براساس این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد. این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت ازاده نامداری می افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.


3 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیزم افسردگی ایشون برای این بود عکس هاش پخش شد و ابروش که سال‌ها تبلیغ چادر میکرد رفت اون بازیچه بود وگرنه همه بعد یه مدت میفهممت چادر مزخرفه
پاسخ
م ع
3 سال پیش

احتیاجی به پول نداشت همسرش وضع مالیش خیلی خوب بود چرا برای نرفتن به صدا و سیما باید افسردگی بگیره؟ باید فقط به آینده گندم فکر می کرد و به خوشبخت کردن گندم فقط متمرکز می شد آیا فقط برای خود نمایی کردن دلش می خواسته صدا و سیما بره ؟ اخه چرا باید افسردگی بگیره اونم به این شدت؟ مگه به حقوق صدا و سیما نیاز داشته ؟
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اگر همسرش فکر میکرد ممکنه اتفاقی بیفته شک نکن که اصلا نمیرفت، ای کاش خانم نامداری اینقدر دلشکسته نمیشد از دست آدم هایی که خدا رو فراموش کرده اند ویادشون رفته که قاضی خودش شاهده. به راحتی با عابروی مردم بازی میکنند.
پاسخ
مینو
3 سال پیش

افسردگی بیماری بدی هست متاسفانه روانپزشکان مابعداز۶ماه درمان افسردگی بایدداروهای بیمارراکم کم قطع کنن متاسفانه کم که نمیشه دوزداروافزایش پیدامیکنه ومریض به مصرف دارواعتیادپیدامیکنه وزندگیش داغون میشه
پاسخ
سوگل
3 سال پیش

خدا رحمتشون کنه خدا به شما صبر بده دلم برای گندم کبابه هیچکس به اندازه پدر و مادرش شوهرش و دخترش درد نمیکشه هیچکس ترا بخدا ترا بخدا برای یه لحظه خودتون رو جای اونا بزارین از اظهار نظر الکی پرهیز کنید بخدا گناه دارن
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

همسر خانم نامداری میتونستن قبل رفتنشون به سفر ایشونو میبردن خونه مادرشون یا حداقل بهشون خبرمیدادن که باهاشون نرفتن سفر
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم