دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

اخراج یک شناگر زن بلوند با چشم های آبی از دهکده المپیک پاریس به خاطر خیانت! +عکس 

دوشنبه، 15 مرداد 1403
کد خبر: 401465
ساعدنیوز: لوانا آلونسو که کار خود در پاریس 2024 را به پایان رسانده بود، به دلیل بی‌انضباطی و برهم زدن جو دهکده اخراج شد. دلیل اصلی ولی تمایل او برای فعالیت در آمریکا گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حضور لوانا آلونسو پاراگوئه‌ای (20 ساله) در بازی‌های المپیک پاریس به پایان رسید. از نظر ورزشی او موفق به کسب مدال نشد و از نظر غیرورزشی نیز اوضاع برایش به بهترین شکل ختم نشد. این شناگر نامه‌ای از کمیته المپیک پاراگوئه دریافت کرده است که از او خواسته شده است که دهکده المپیک را فورا ترک کند.

دلیل این تصمیم؟ «حضور او فضای نامناسبی را برای بقیه ورزشکاران ایجاد می‌کرد».

بیانیه: «از شما درخواست می‌شود که از دهکده المپیک بیرون بروید. حضور شما باعث ایجاد یک محیط نامناسب در تیم پاراگوئه می‌شود.»

او که مقام ششم در 100 متر پروانه را کسب کرده بود و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «این آخرین مسابقه من بود، من از شنا بازنشسته می‌شوم.»

گفته می‌شود همین یک جمله برای اخراج او کفایت می‌کرد و کمیته المپیک پاراگوئه تصمیم این شناگر جوان را دوست نداشت. شایعاتی جدی نیز وجود دارد که او می‌خواهد از این پس در آمریکا فعالیت کند و برای این کشور در رقابت‌های قهرمانی حاضر شود.

رئیس کمیته المپیک پاراگوئه به همین قضیه که آلونسو دوست دارد نماینده ایالات متحده باشد، اشاره کرد: «خواندم که او می‌خواهد برای ایالات متحده رقابت کند. او به عنوان یک پاراگوئه‌ای به اینجا آمد و تلاش خودش را کرد ولی او باید خیلی بیشتر تمرین کند زیرا برای نمایندگی ایالات متحده باید زمان بیشتری بگذارد و کار سختی خواهد داشت.»

همچنین تایید شده که لوانا برخی قوانین را هم زیر پا گذاشته است. پرز گفت: «اخراج از دهکده بازی‌ها یک اتفاق عادی نیست. او دهکده را رها کرده بود تا به دیزنی لند برود و تصاویرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، جایی که در سراسر جهان او را دنبال می‌کنند.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 15 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) صدای مسحور کننده‌ و آواز بینظیر پسر نوجوان لُر در حین پتینه‌کاری روی دیوار/ ماشالله به این صدا و اینهمه هنر و مهارت اونم تو این سن و سال
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چهره غمزده بهرنگ علوی و چشمان گریان الهام حمیدی؛ در مرور صحنه هایی اندوهناک از مراسم خاکسپاری پسر بزرگ نسرین مقانلو+عکس/ روحش شاد
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) نقاشی واقعی ناصرالدین شاه قاجار از جیران، سوگلی و معشوقه‌ خاص شاه قاجار / دختری که یه دل نه صد دل شاه رو عاشق خودش کرده بود ...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) وحشتناکترین و مرگبار ترین روش لاغری توسط زنان اروپایی!/ برای لاغر شدن حاضر بودن کرم های حال بهم زن انگل بخورند!😮