دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آخرین نامه مردمی در جیب استاندار شهید که به خون آغشته شد ... 

پنجشنبه، 24 خرداد 1403
کد خبر: 392511
ساعدنیوز: نامه مردمی به خون آغشته با عنوان «خدمت استاندار آذربایجان‌شرقی جناب دکتر رحمتی» از جمله آخرین وسایلی است که از جیب کت استاندار شهید پیدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، از همان روز اولی که آمد مدام تکرار کرد برای مردم، با مردم، خدمتگزاری مردم؛ یک ساعت در روز پشت میز استانداری ننشست و همیشه در بازدیدهای سرزده از این بیمارستان و آن پروژه در حال اجرا بود. یک جوری در این 4 ماه پیگیر پروژه‌ها بود که شاید روند پیشرفت پروژه‌ها قبل از آن لاک‌پشتی پیش می‌رفت. اصلا وقتی آن ست نخودی رنگ را تن‌اش می‌کرد دادِ ما خبرنگاران هم در می‌آمد! که وای باز یک بازدید از نقطعه صعب‌العبور.

هر هفته هم میز خدمت و دیدار با مردم می‌گذاشت حتی بارها شخصا به مردم زنگ زده بود و وقتی خودش را پشت تلفن معرفی می‌کرد، کسی باورش نمی‌شد واقعا آقای استاندار پشت خط است. 4 ماه بود که در استان معرفی شد ولی همین چهار ماه کافی تک به تک‌مان بود تا عزادارش باشیم و یک جوری مچاله شویم در خاطرات‌اش که به این زودی‌ها رخت عزای استاندار را از تن‌مان در نیاوریم.استاندار دهه شصتی ما قول داده بود خیلی کارها کند، قول داده بود پروژه‌های نیمه تمام چندین ساله را امسال تمام کند، قول داده بود همیشه پیش مردم استان باشد و قول داده بود تا همه نامه‌های مردمی که به دست‌اش می‌رسید را شخصا پیگیری کند. مثل همین آخرین نامه‌ای که به خون استاندار شهید آغشته شده و از جیب کت سرمه‌ای رنگی که روز شهادت بر تن داشت پیدا شد. اگر از اهالی استان آذربایجان‌شرقی نیستید و شناختی از مالک آذربایجان ندارید، همین یک نامه کافی است تا متوجه بشوید ما مردم استان چقدر عزیز استاندارمان بودیم.


5 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ت
2 هفته پیش

سلام رحمت خدا بر شهدا و امام شهدا مردم برای اینکه خط شهدا پر رهرو باشد ، در انتخابات شرکت کنید و به یک مسئول صالح رای دهید
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
هزینه چاپ یک کتاب
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
اولین تصویر لو رفته از همسر مهدی طارمی/ شیک تر و جذاب تر از سحر قریشی +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
نگاهی به کیک تولد با تم حیواناتِ ساتین پسر نازِ شیلا خداداد+عکس/ لوکیشن مراسم خونه پر زرق و برق و لاکچری شونه😍
(ویدئو) اشاره یکی از مدال‌آوران المپیادهای علمی به تصویری که اخیرا از مطالعۀ رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی‌شان منتشر شده بود
ترجمه تخصصی متن