دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عکس عاشقانه علیرضا بیرانوند و همسرش در دور دور شبانه با ماشین فول آپشن آقای دروازه بان/ سبز و طلایی 2 رنگ لوکس در پوشش اکرم بانو! 

سه شنبه، 13 شهریور 1403
ساعدنیوز: در اینجا عکس رمانتیک و عاشقانه علیرضا بیرانوند دروازه بان تراکتور و تیم ملی و همسرش اکرم بانو را در ماشین فوق لاکچری شان مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علیرضا بیرانوند در یک خانواده‌ پرجمعیت بزرگ شد، او فرزند اول خانواده است و 4 خواهر دارد که نام شان سرور، آرزو، سهیلا، نگین است. همچنین علیرضا بیرانوند یک برادر به نام احمدرضا دارد. اصالت علیرضا بیرانوند به روستای پشته جزایری خرم آباد برمی گردد. او در یک خانواده عشایر متولد و بزرگ شد. خانواده‌ بیرانوند وضعیت مالی خوبی را نداشتند و درواقع زیر طبقه متوسط بودند؛ درنتیجه او مجبور شد ترک تحصیل کند تا بتواند با کار کردن کمک خرج خانواده باشد. علیرضا بیرانوند در 15 سالگی برای اینکه حرفه مورد علاقه اش فوتبال را بتواند دنبال کند پول قرض کرد تا به تهران بیاید و پیگیر فوتبال شود. خوشبختانه تلاش های این دروازه بان ایرانی نتیجه داد و موفق شد دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران باشد.

در ادامه تصویری احساسی از علیرضا بیرانوند و همسرش را مشاهده میکنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 13 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شروع سالتحصیلی دختران شاهرخ استخری در بلژیک و روز از نو و روزی از نوی مامان سپیده +عکس/ چه تدارکی هم دیده براشون مامان خوش سلیقه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پدرانه های سردار آزمون برای دخترش نوا خانوم +عکس/ چه با عشق بغل کرده کوچولو رو
آشتی دادن جورجینا با مادر شوهر و خواهر شوهرهایش! / عروس بازی درآوردن نامزد رونالدو رابطه‌ها رو شکرآب کرد!
نگاهی به نوستالژی‌ترین عکس پارسا پیروزفر/ تیپ کلاس اولی بازیگر سریال در انتهای شب در دهه پنجاه
لحظه ورود شاگرد دهه هشتادی الهه منصوریان به روی استیج مسابقه مشت زنی آزاد تایلند با آهنگ شاد ایرانی +فیلم/ عجب ابهتی ای ولا داره
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(عکس) کدام کشورها پولدارترین معلم ها را دارند؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی