دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

عکس های فوق دیدنی روشنک سریال "دلنوازان" در مراسم عقدکنان با شوهر پاپیونی! / زیبایی حدیث میرامینی خارج از سریال 😍 

چهارشنبه، 13 تیر 1403
ساعدنیوز: حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون با مجتبی رجبی که او هم در تیاتر و تلویزیون فعالیت دارد ازدواج کرد. تصاویر آن ها را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، حدیث میر امینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 بهمن 1367 در تهران است. او فوق دیپلم رشته نمایش می باشد. تصاویری از عروسی و همسر این بازیگر را در ادامه مشاهده میکنید.

حدیث میر امینی در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده است و فرزند چهارم خانواده می باشد، سه برادر بزرگتر از خود نیز دارد که دوران کودکی خود را در کنار آنها گذرانده و علاقه زیادی به بازی فوتبال داشته است. پدر خانم میرامینی کارمند بازنشسته بانک و مادرش خانه‌دار است و ارتباط خوبی با مادر خود دارد.

حدیث میر امینی در سال 1395 با مجتبی رجبی، یکی از همکارانش ازدواج کرد و با انتشار عکسی در مورد همسرش اینگونه نوشت: به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم.

این زوج در سریال «شب می گذرد» همبازی بودند و برای اولین بار در مراسم جشنواره فجر کنار هم دیده شدند. پدر همسر حدیث میرامینی، آقای «مجید رجبی» مدیر سابق شبکه تهران و جام جم است.

حدیث میر امینی و همسرش دارای یک فرزند پسر به نام برنا می باشند که در مرداد ماه 1399 به دنیا آمد. مجتبی رجبی همسر این بازیگر بعد از انتشار عکس سه نفرشان خبر بچه دار شدن خود را اینگونه اعلام کرد: عشقم دو تا شد، خانواده تر شدیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ "مجید دلبندم" به اون میگن مرض نه غرض/ خدایی اعصاب حمید لولایی برای تدریس محشره
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب