دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

عکس مدلینگ متفاوت نسیم ادبی 

یکشنبه، 20 تیر 1400
ساعد نیوز : نسیم ادبی عکسی را با تیپ مدلینگ خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

به گزارش سایت خبری ساعد نیوزبه نقل از شما نیوز، نسیم ادبی (زادهٔ ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، اهل ایران است. وی دانش آموختهٔ رشتهٔ نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. وی فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده و با شبکه خانگی بود که به شهرت رسید. نسیم ادبی به صورت جدی و اولین بار در سال ۱۳۷۲ زمانی که سیزده ساله بود با تئاتر تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر روی صحنه رفت و این علاقه به سینما و تئاتر به عشق تبدیل شد. اولین بار در سال ۱۳۷۵ وقتی بیست ساله بود با سریال دوقلوها تجربه کوتاهی در تلویزیون به دست آورد و سپس همان سال در سریال برگ سبز بازی کرد .

ازدواج نسیم ادبی

همسر نسیم ادبی آقای ابراهیم اثباتی آهنگساز می باشد که در سال ۱۳۸۳ در نمایش مثل پرنده با هم آشنا شدند. در این نمایش خانم ادبی نقش بازیگر و ابراهیم اثباتی آهنگساز این نمایش بود و در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند . ابراهیم اثباتی از سال ۷۳ فعالیت خود را با تئاتر موسیقی آغاز گرده و تا به حال بالای ۶۰ تا تر موسیقی ساخته است . خانم ادبی می گوید که عاشق ساز و موسیقی است و در خانه همواره ابراهیم در حال ساز زدن بود . خانم نسیم ادبی عنوان کرده که بهترین و بیشترین هدیه ای که همواره از همسرش می گرفت موبایل بود چرا که از سر بد شانسی یا همیشه گوشی خود را گم کرده و یا همیشه دزد گوشی اش را برده است . همسر خانم نسیم ادبی بعد از مدت ها مبارزه با سرطان درگذشت و جامعه هنری ایران را در بهت و حیرت فرو برد.


6 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
.
3 سال پیش

من نه
پاسخ
پیمان مقدم
3 سال پیش

واقعا ازبابت اتفاقی که برای خانم نسیم ادبی پیش اومده بسیارمتاسف ام . اگر شرایط وگرفتاری های مالی ازبابت قفل شدن اموال ام به نحوی نبود ، که با شرایط چنین روزهایی مواجه باشم ؛ حاضربودم درصورت قبول ایشان بعنوان خدمتگذاری درکنارشان قرارداشته باشم . اما خیلی ازاوقات با وصف شرایط پیش آمده ازقبل ، فرصتی برای بیان این احساس پیش نیامده که احیانا این برداشت برای مخاطب ام پیش بیاید ،که قصد جسارت دربیان حرفی درگزافه گویی ازبابت همطرازی خودم با موقعیت آن هنرمندرا داشته باشم ... ؛ خداوندهمسرایشان را قرین رح
پاسخ
یکتا
3 سال پیش

نسیم جون رو خیلی دوست دارم ........
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم