دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

عکس سونوگرافی زنی که در شکمش شیطان زندگی می کند +عکس 

شنبه، 11 شهریور 1402
کد خبر: 354893
ساعد نیوز: سونوگرافی زنی که در شکمش شیطان زندگی می کند پزشکان را شوکه کرد. همانطور که در عکس سونوگرافی این زن حامله مشاهده می کنید یک تصویر عجیب و ترسناک در آن وجود دارد که شبیه شیطان در تخیلات ما انسان هاست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، شاید باورکردنی به نظر نرسد ولی اگرچه در وهله اول وقتی به این عکس نگاه می نمایید مانند خیلی از تصاویر سونوگرافی با بچه ای داخل رحم مواجه می شوید اما وقتی با کمی دقت به عکس خیره می شوید در گوشه سمت راست تصویر با شیطانی مواجه می شوید که در سونوگرافی خانم ظاهر شده است.

این عکس بوسیله یکی از کاربران در سایت Imgur قرار گرفته است و در توضیح ان جمله”تصویری از سونوگرافی دوستم”نوشته شده است.یکی از کاربران با گذاشتن نظری در این باره می نویسد:”ایا کسی شیطانی در سمت راست این تصویر می بیند؟

فردی دیگر در جواب کاربر می نویسد خدایان هندو در سمت راست تصویر مشاهده می شوند.یکی دیگر می نویسد موجود عجیب و غریب دیده می شود.شیطان عجیب و غریبی است.این عکس عجیب تابحال 500 هزار بار توسط کاربران بازدید شده است.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
ویراستاری تخصصی مقاله
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه