دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عکس تبلیغاتی شهربانو منصوریان با مانتو و کفش های متفاوت/ انقدر اسپرت دیدیمت که نمیتونیم کنار بیاییم با تیپ خانمانت ولی بهت میاد! 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این عکس تبلیغاتی شهربانو منصوریان قهرمان ووشو زنان کشورمان را با تیپ و استایلی متفاوت و غیر ورزشی مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شهربانو منصوریان 39 ساله، یکی از برجسته ترین ووشوکاران زن کشورمان است. او که از کودکی با چالش های زیادی روبرو بوده، با تلاش و پشتکار فراوان توانست به یکی از قهرمانان بزرگ ووشو تبدیل شود. او چندین مدال طلای جهانی و یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش سان‌دا به دست آورد. منصوریان مدتی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت چشمگیر و البته حاشیه سازی دارد. شهربانو به عنوان فرزند دوم خانواده فقیر منصوریان در شهر سمیرم اصفهان به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو کشاورز زمین های اجاره ای مردم بودند. یک خواهر بزرگ تر به نام مرضیه و سهیلا، الهه، رضی، خواهران کوچ کتر او هستند. منصوریان یک برادر به نام جواد نیز دارد. سال 1385 در 21 سالگی روزی که یکی از مشتریان اجاره اسب با وی درگیر می شود، یک پسر به نام امید نوابی به عنوان حامی پشت شهربانو در می آید. طولی نمی کشد که آن دو عاشق هم می شوند و باهم ازدواج می کنند و کم کم وضعیت زندگی شان بهتر می شود. شهربان منصوریان قهرمان ووشو کار در مرداد 1398 با انتشار عکس پسرش آرشام خبر مادرش شدن خود را رسانه ای کرد.

در ادامه تصویری جالب و متفاوت از شهربانو منصوریان را مشاهده میکنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 18 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دورهمی جعفر غفارنژاد غول بابلسری با خوبان پرورش اندام مازندران در باشگاهی لاکچری +عکس/ کوه عضله در انتظار ویزای آمریکا
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به حضور بازیگران معروف در عروسی دختر اکبر عبدی+عکس/ گوهر خیراندیش و کمند امیرسلیمانی هم بودند
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ می دانید فقط 6 درصد مردم عادی میتوانند این چالش بازی فکری را حل کنند/ اتوبوس داره کدوم سمتی میره؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی