دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عکس یادگاری امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر با پسرشان در کنار مهدی طارمی/ فاصله قدی جالب پسرش با آقای فوتبالیست! چه قد و بالایی داره آیین! 

شنبه، 06 مرداد 1403
ساعدنیوز: در این تصویر عکس یادگاری امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر با پسرشان را در کنار مهدی طارمی مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، امیر جعفری (زادهٔ 10 شهریور 1353) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخت و نخستین تجربهٔ سینمایی‌اش در سال 1380 با بازی در فیلم‌های نان، عشق و موتور 1000 و قارچ سمی رقم خورد. او سال بعد برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بدون شرح نامزد جایزهٔ بازیگر کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
حال بد پژمان جمشیدی لحظه بازی در سکانسی تلخ از فیلم بی بدن +فیلم/ پشت صحنه ای که برای اولین بار وایرال شد
نگاهی به آشپزخانه مدرن همسر گئورگی گولسیانی در تهران با اکسسوارهای فوق مدرن و دکوراسیونی فوق العاده شیک و زیبا/ عجب خانواده پرجمعیتی داره ستاره پرسپولیس +عکس
نگاهی به محل برگزاری جشن تولد سیاستمداران معروف و روسای جمهوری ایران؛ از احمدی‌نژاد و روحانی تا حاج قاسم و پزشکیان + عکس/ از هواپیما تا دفتر کار و کوچه!