عکس زیرخاکی از دوران شیرخوارگی مهرداد محمدی و میلاد محمدی با پستانک به دهان/ چقدر نازن من مردم براشون 😍😂

  چهارشنبه، 07 شهریور 1403
عکس زیرخاکی از دوران شیرخوارگی مهرداد محمدی و میلاد محمدی با پستانک به دهان/ چقدر نازن من مردم براشون  😍😂
ساعدنیوز: فسخ یکطرفه استقلال با مهرداد محمدی یکی از بمب های خبری روز ایران است. این بازیکن به نظر با آبی های پایتخت به آخر خط رسیده است. در اینجا تصویری زیرخاکی از مهرداد در کنار میلاد را با شما به اشتراک میگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهرداد محمدی، وینگر تیم فوتبال استقلال و مهم‌ترین ستاره آبی‌ها در نقل و انتقالات فصل گذشته، سال دوم حضورش در جمع آبی‌پوشان را با یک محرومیت طولانی شش جلسه‌ای ناشی از خشم شدید پس از از دست رفتن قهرمانی در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرد.

با وجود محرومیت و تلاش تیم حقوقی استقلال برای کاهش تعداد جلسات این تنبیه سنگین، وینگر استقلالی‌ها باید دوره مجازات خود را پشت سر بگذارد و پیش از این تصور می‌شد که او دور رفت در هفته ششم لیگ برتر را از دست خواهد داد، اما این پیش از آن بود که تحولات جدید درباره او شکل بگیرد.

مهرداد و میلاد محمدی

همانطور که در خبرها خوانده‌اید باشگاه استقلال سه روز پیش اقدام به فسخ قرارداد مهرداد محمدی کرده است. این در شرایطی است که آنها پیش از رقابت‌های لیگ در نامه‌ای به سازمان لیگ نام محمدی به همراه محمدحسین مرادمند، منتظر محمد و سینا سعیدی‌فر را در فهرست فروش خود قرار داده‌اند که بنابر این نامه اولیه محرومیت مهرداد محمدی مشمول دو بازی گذشته استقلال نشده و با فسخ قرارداد، مسابقه روز جمعه آبی‌ها مقابل استقلال خوزستان هم از محرومیت او نخواهد کاست.

در بهترین حالت، چه مهرداد محمدی قرارداد مجددی با باشگاه استقلال امضا کند یا در صورتی که این بازیکن که در حال حاضر قانونا تعهدی به استقلال ندارد به باشگاه دیگری برود، با گذراندن شش هفته محرومیت زودتر از هفته دهم نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر حاضر بشود و حتی اگر اخبار در مورد مذاکرات پرسپولیس با او برای جایگزینی علی قلی‌زاده درست باشد، محمدی باید تا هفته دهم بیرون بنشیند. در مورد استقلال هم اوضاع به همین منوال است، مگر آنکه قرارداد مهرداد تا قبل از روز جمعه به ثبت مجدد برسد تا این بازیکن بتواند از هفته نهم برای استقلال بازی کند.

مشخص نیست این اتفاق رضایت بازیکن را در بر داشته یا نه اما محمدی مشخصا از فسخ قرارداد خود مطلع نبوده، حال آنکه در فرم فسخ قرارداد این مسئله قید شده که باید فسخ حتما به اطلاع طرفین برسد. در حال حاضر عواقب حقوقی فسخ قرارداد با مهرداد محمدی بر عهده باشگاه استقلال است و اگر این بازیکن قصد شکایت و انجام امور حقوقی را داشته باشد، می‌تواند پرونده‌ای علیه باشگاه استقلال تشکیل بدهد. اگرچه به نظر نمی‌رسد مهرداد محمدی با توجه به علاقه‌ای که به حضور در جمع استقلالی‌ها دارد، دست به این کار بزند.

بنابر آنچه که مدیران استقلال ادعا کرده‌اند، محمدی در فهرست آسیایی آنها حاضر است و در صورت صلاحدید جواد نکونام در شروع رقابت‌های لیگ‌ نخبگان امسال در دسترس سرمربی آبی‌ها خواهد بود، اما حضور او در لیگ فعلا با مشکلاتی مواجه است که محرومیت او این موضوع را بیشتر بغرنج می‌کند.

هنوز مشخص نیست که خود مهرداد نسبت به اتفاقات پیش آمده چه واکنشی نشان بدهد. البته او بازیکن باتجربه و پخته‌ای است و فعلا هوای باشگاهش را داشته و اقدام به برخی از کارهای معمول بازیکنان فوتبال مثل استوری گذاشتن و ابراز گلایه نکرده است و به سهم خود نسبت به فضای جنجالی پس از فسخ قراردادش دامن نزده است که این موضوع باید مدنظر هواداران استقلال قرار بگیرد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (197 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (183 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (98 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (95 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (92 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (68 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (67 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (66 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (63 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (57 نظر) حضور بازیگران و فوتبالیست های معروف در مراسم عروسی شیدا خلیق و همسرش+عکس/ از علی بیرانوند و سعید مهری تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی (56 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (55 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (53 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (50 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (48 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
وساطت فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی برای پژمان جمشیدی/ درگیر عشق و عاشقی شدم!
(عکس) پرنده منقرض شده بعد از 300 سال به آغوش طبیعت بازگشت
(ویدیو) برای اولین بار فشن شوی خیره‌کننده‌ی زنان رباتی در پکن/ ربات‌هایی با چهره کاملا انسانی و حرکاتی که حاضران را شگفت زده کرد
بیوگرافی و زندگی شخصی سیدفاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت مسعود پزشکیان+عکس
(عکس) 4 میوه‌ای که مطلقا در شب نباید خورده شوند/ آیا از مضرات مصرف این میوه ها در شب باخبرید؟
نگاهی به خانه‌‌های گرانقیمت 15 سلبریتی‌ مشهوری که هنوز به سن 35 سالگی نرسیده‌اند
(ویدئو)وقتی لامبورگینی رو تشنه تا لب آب ببری و تشنه برگردونی!
شفیعی کدکنی: شجریان یک نابغه آواز است/ شعر زیبا و دلنشین استاد بی‌نظیر ادبیات برای استاد آواز ایران+عکس
(عکس) ظاهرسازی و ریاکاری پهلوی برای تطهیر کردن اقداماتشان/ اینبار اشرف پهلوی در لباس حج خبرساز شد
واکنش پروین قائم مقامی، مادر بهاره رهنما به ازدواج مجدد دخترش: صد آفرین به این جرأت و شهامتت دخترم!
(ویدئو) سوال و جواب باحال خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه / میگه پرچم استقلال همیشه پایینه 😂
همه چیز درباره همسر و فرزند فرزانه صادق، چهارمین زن وزیر راه و شهرسازی در دنیا/ از زندگی خصوصی تنها بانوی کابینه‌ی دکتر پزشکیان چه میدانید؟
(تصاویر) رقص رنگارنگ و عاشقانه پرنده شاهی برای خواستگاری!/شما برای جلب توجه همسرتون چیکار میکنید؟
(تصاویر) دلبرترین ایده‌ها برای جذاب کردن ماشین‌های دخترونه/ خلاقیت‌های دخترونه که چشماتون رو اکلیلی میکنه😍
باکلاس‌ترین چیدمان برای خانه‌های ایرانی/ فقط ببینید مینا مختاری، همسر باسلیقه‌ی بهرام رادان، با همین سبک چیدمان چه خونه‌ی شیکی ساخته واسه خودشون
منتخب روز   
چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو