دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عکسی زیرخاکی از احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا در کنار کباب دونرهای گوشت و مرغ ساندویچی نقلی اش/ همش گوششتههههه 

یکشنبه، 14 مرداد 1403
ساعدنیوز: احمدرضا عابدزاده یکی از موفق ترین رستوران داران در میان فوتبالیست ها است. در اینجا عکسی زیرخاکی از اولین تجربه فعالیت رسمی این بازیکن فوتبال در زمینه اغذیه فروشی را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال ایران که چند سال قبل رستورانی در خیابان شریعتی تهران داشت و اغلب نیز خودش در مغازه برای پاسخگویی به مشتریانش حاضر بود، خیلی ناگهانی با وجود این که خیل علاقه مندان به او هرشب در رستورانش تجمع می کردند، تصمیم به تعطیلی این مغازه گرفت. احمدرضا عابدزاده که تجربه مربیگری در چند باشگاه لیگ برتر ی مثل پرسپولیس و راه آهن را داشت، چند سالی است که از فوتبال فاصله گرفته و بار دیگر تصمیم گرفته رستوران داری را تجربه کند.

فست فود عابدزاده این بار در شمال کشور و در شهر متل قو افتتاح شد و هر روز میزبان علاقه مندان زیادی است. عابدزاده که در اکثر ماه های سال ساعات زیادی را در رستورانش حضور دارد و به درخواست عکس یادگاری با مردم هم پاسخ منفی نمی دهد، درباره سابقه اش در رستوران داری از تهران تا شمال می گوید:«زمانی که در تهران رستوران داشتم، می گفتند چرا رستورانت شلوغ می شود؟ چرا جلوی رستوران می ایستی و با همه عکس می گیری؟ من که نمی توانم بگویم چه کسی در رستوران بیاید و چه کسی نیاید. هر فردی هم که درخواست عکس می کند، وظیفه خودم می دانم این کار را انجام دهم. به خاطر همین قیدش را زدم که در تهران باشم و به شمال رفتم. الان خیلی راضی هستم و مردم خیلی به من محبت دارند. امسال هم از اوایل اسفند به متل قو آمدم و تا اواخر فروردین این جا می مانم چون محل زندگی و کارم شمال کشور است.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 14 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
معاون جدید رئیس جمهور، از عدم علاقه به کار سیاسی تا مقام اول علمی در مسکو
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ویدئو / قلب، یک مهندسی بیولوژیکی بی‌نظیر؛ بررسی ساختار مارپیچی و توانایی بازسازی آن
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ...
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری