علاقه رئیس جمهور شهید به این شخصیت طنز

  جمعه، 04 خرداد 1403 ID  کد خبر 389900
علاقه رئیس جمهور شهید به این شخصیت طنز
ساعذنیوز: عذرا وکیلی با اشاره به دیدار رئیس جمهور با رادیویی‌ها بیان کرد که ایشان شخصیت جانعلی با صدای عباس محبی را دوست داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، عذرا وکیلی از چهره‌های پیشکسوت و شناخته شده رادیو که سال‌ها با برنامه «سلام کوچولو» شناخته می‌شد درباره دیدار آیت الله ابراهیم رئیسی از رادیو که سال گذشته همزمان با روز خبرنگار اتفاق افتاد بیان کرد: سال گذشته رئیس جمهور شهید به رادیو آمده بود و بسیاری از رادیویی‌ها در استودیو حضور داشتند. خاطرم است علیرضا جاویدنیا، عباس محبی، داود نماینده، اصغر سمسارزاده و به ویژه مسعود اسکویی هم از جمله کسانی بود که در آن دیدار حضور داشتند.

وی اضافه کرد: برنامه سازان، مجریان و اهالی رادیو زیاد بودند اما در میان خانم‌های گوینده و مجری فقط من بودم که توانستم دقایقی را با رئیس جمهور گفت و گو کنم.

وکیلی که در حال حاضر اجرای برنامه «صدای زندگی» را در رادیو ایران به عهده دارد درباره این دیدار ادامه داد: رئیس جمهور شهیدمان در همان دیدار با احترام با من رفتار کردند و صحبت‌های امیدبخشی داشتند که بذر امید را در دل ما کاشت. خاطرم است که از خاطرات برنامه رادیویی ام می‌گفتند و اینکه احترام خاصی برای من قائل هستند. برای ما جالب بود که ایشان چه اطلاعاتی داشتند و تاکید داشتند که از گذشته تاکنون برای رادیو خیلی زحمت کشیده شده است.

وی درباره برنامه یا شخصیت مورد علاقه رئیسی بیان کرد: جالب است بگویم که تیپ جانعلی با صدای عباس محبی جزو شخصیت‌های مورد توجه شهید جمهور بود. وقتی عباس محبی با لحن و صدای همان شخصیت صحبت کرد ایشان هم خیلی خوشحال شدند و هم خندیدند

وکیلی اضافه کرد: برای ما جالب بود بدانیم که آقای رئیسی فرصت شنیدن رادیو را هم با آن همه مشغله دارند یا خیر؟ که وقتی در آن دیدار از این مساله پرسیدیم، گفتند شنونده برنامه‌های رادیو ایران، اقتصاد، معارف و جوان هستند. من هم خطاب به ایشان گفتم که چه جالب که با این حجم مشغله و گرفتاری شما اسامی شبکه‌های رادیویی را به خاطر دارید و برای این رسانه وقت می‌گذارید. ایشان هم در جواب به من گفتند که به رادیو خیلی علاقه دارند.

این مجری پیشکسوت در پایان گفت: اولین بار بود که آقای رئیسی را از نزدیک ملاقات می‌کردم. ایشان خیلی با آرامش رفتار می‌کرد. هرگز خاطره حضورشان در رادیو را فراموش نمی‌کنم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (323 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (47 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (34 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (32 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (25 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (12 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) گریه های تلخ سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه در خانه ابدی پدرش / روحش شاد و یادش گرامی (8 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (8 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز